Är det möjligt att rega en KTM 560 SMR?
Eller har det varit?
Vad isf är/har krävts för att göra detta möjligt? lampor, mätare, tuta osv?
Svar som "det är för mkt jobb för att vara värt det" kan ni skippa. jag är lite halvinsatt. sen är det inget jag själv kommer göra. jag är bara lite sugen på att veta.
tack
MVH Linus Tapper
Eller har det varit?
Vad isf är/har krävts för att göra detta möjligt? lampor, mätare, tuta osv?
Svar som "det är för mkt jobb för att vara värt det" kan ni skippa. jag är lite halvinsatt. sen är det inget jag själv kommer göra. jag är bara lite sugen på att veta.
tack
MVH Linus Tapper
