Avliva fisk

:yoparty :tummenupp

Fast jag har redan passerat tonåren med råge.. Skall nog hitta mig något mer nydanande.. Vänta bara! Jag återkommer inom en snar framtid med besked om min vinterhobby!

Drejning?

Hahahahaha.. den var klockren till min kommentar innan :)

Och oj så många mer roliga kommentarer och uppenbara raggningsförsök du kommer missa om du återgår till att inte surfa SH. :näsblod

Last edited:
Kan inte den här tråden fortsätta, den kan ju handla om vi skall avliva Tussilago eller skicka han till universeum.

Så nu é han hämtad.. Gick betydligt lättare än vad jag trodde:) Han var väl mätt av all korv han fick. Lägger ut en film snutt imorgon... TACK FÖR ALL HJÄLP:tummenupp

Det va ett jävla gnällande på min music.. Tycker den låten e bra:tungan Vad ska man lyssna på för att vara inne här på sh???

Om man vill vara TUFF så lystnar man på Metal och hårdrock, jag gör det ,jag är TUFF :fakta

Det är bara på Sporthoj en tråd om att avliva något kan leda till att man räddar firren istället. :hihi

Bra val Jonny!

Jag tycker vi borde lägga in Hugo i loggan här ovan.

Edit: Såhär typ.

k9h05s.jpg

Så nu é han hämtad.. Gick betydligt lättare än vad jag trodde:) Han var väl mätt av all korv han fick. Lägger ut en film snutt imorgon... TACK FÖR ALL HJÄLP:tummenupp

Usch vad det känns sorgligt.. fast ändå bra på nåt sätt eftersom han började få det lite trångt.. väntar spänt på filmen nu :D

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar