Kläder online

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superfast
Förr flög jag till Tyskland stup i kvarten med jobbet och passade på att handla kläder från bl a Hugo Boss till bra priser, det var 30-40% billigare än här hemma, ibland ännu billigare.

Är det någon som vet nån bra affär där man kan köpa deras kläder online? Deras storlekar har jag alltid varit ok anser jag och det borde vara hyffsat riksfritt om man bara hittar en bra affär.

Har dock aldrig handlat ett klädesplagg online så jag är en rookie, alla tips välkommnas.

Imponerande om du hittat Hugo så billigt. Ingenstans i Europa där jag kollat har det sklijt särskilt mycket, om ens något.

Imponerande om du hittat Hugo så billigt. Ingenstans i Europa där jag kollat har det sklijt särskilt mycket, om ens något.

Tror jag köpte en pullover i lammull för 750 kr, den kostar 1300 på NK som ex.

Tror det var i Stuttgart om jag minns rätt. Men visst var det billigare än hemma. Köpt skjortor, halsduk och underkläder där billigt.

Last edited:
Tror jag köpte en pullover i lammull för 750 kr, den kostar 1300 på NK som ex.

Tror det var i Stuttgart om jag minns rätt. Men visst var det billigare än hemma. Köpt skjortor, halsduk och underkläder där billigt.

Flott.
Inga tips i munchen?
I USA var det fy fan-billigt i somras med en USD om 6,15.
Skor 1100sek. 2300 på NK. :banana
Skjorta 100 USD. :3freak
Deras "handcrafted" hoods för 100 USD. :sjukt Säkert två lappar i Europa.

Hugo Boss kostymer är det fortfarande ett skämt eller går det numera även ha dem till lite finare?

Hugo Boss kostymer är det fortfarande ett skämt eller går det numera även ha dem till lite finare?

Jag har i och för sig ingen men har inte förstått att det skulle vara ngt fel på dem, HUGO (Röd) ser fräsiga ut tycker jag.
Black Label är nog lite farbror dock.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage