Bilder Uringe Crossbana

• Thread starter Thread starter Raderad medlem 26758
  • Start date Start date
Roligt att du fick blodad tand ifrån Stockholmscrossen! :tummenupp

Bra träning eftersom de inte alltid kommer i samma linje som ev LV hojar brukar göra, du kommer bli riktigt giftig nästa år. He he har du börjat spara för dyrare hus samt optik inför 2009, det är lätt hänt fråga Gubblasse! :D

Snyggt Miss_A
Är nyfiken på hur du tänkte/gjorde för att få så bra exponering på hoj+förare på dom bilder där du bara har himlen i bakgrunden (exempelvis bild 43)

41, 60, 105 och 134 blev mina favoriter i serien :tummenupp

Last edited:
Snyggt Miss_A
Är nyfiken på hur du tänkte/gjorde för att få så bra exponering på hoj+förare på dom bilder där du bara har himlen i bakgrunden (exempelvis bild 43)

41, 60, 105 och 134 blev mina favoriter i serien :tummenupp

Jag tänkte väl inte så mkt, jag stod först och plåta dom framifrån, sen märkte jag att några hoppa högt som fan så jag bara vred kameran o plåta. informationen från en av bilderna när himlen är i bakgrunden har bländare 5.6 , exponeringstid 1/320. iso 200.

Lite tur och dom blev bra =)

Är dom skjutna i raw eller jpg?

Är dom raw så hade man kanske kunnat göra HDR av nån o fått titll en snygg himmel oxå.

Ok, :) fina bilder var det iallfall.

Roligt att du fick blodad tand ifrån Stockholmscrossen! :tummenupp

Bra träning eftersom de inte alltid kommer i samma linje som ev LV hojar brukar göra, du kommer bli riktigt giftig nästa år. He he har du börjat spara för dyrare hus samt optik inför 2009, det är lätt hänt fråga Gubblasse! :D

:D näää pengarna går åt till annat för tillfället :( lägenhet, bilen, bla bla bla!

Ok, :) fina bilder var det iallfall.

Taaack =)

Last edited by a moderator:
Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard