Naken kille på hoj kraschar...

Kanske dags med lite skyddsutrustning vid nästa "stuntkörning".
T.ex handskar, ryggskydd och skinnjacka m.m.
 
Ja men hur lyckas han? Kanske jag som är blind men det ser fan ut som han gör det med flit...
 
Försöker han stå på händerna eller vad gör han? Ser inte ut som hojen reser sig nåt. Kanske han tyckte det gick för fort och blev så rädd att han hoppade av? :rolleyes:
 
RR-fest hösten 2006 tror jag det var....
En hyfsat duktig förare tokade ur o kom wheelandes i endast kallingar stående på pinnarna... Vare sig hjälm, handskar eller kodis.
I ca 140 gick det åt h-e. Blev betydligt mer Road rash än denna lilla rosa skinka kan jag säga!! :gnissla
Stackarn fick ligga sjukhus ett antal veckor... tror inte det upprepas där.
Skall man tvunget stunta bör man skydda sig.
Skall man tvunget ligga med alla bör man skydda sig.
Utan skydd kan man i bägge fall få ont eller möta döden....:näsblod
 
Jo, han drog verkligen lärdom av vilken sat__s tur han hade. Frän kille... not!

:huvet
 
Precis, det hade inte varit så jävla mycket fränare stund även ifall han klarat sig från att ramla.
 
RR-fest hösten 2006 tror jag det var....
En hyfsat duktig förare tokade ur o kom wheelandes i endast kallingar stående på pinnarna... Vare sig hjälm, handskar eller kodis.
I ca 140 gick det åt h-e. Blev betydligt mer Road rash än denna lilla rosa skinka kan jag säga!! :gnissla
Stackarn fick ligga sjukhus ett antal veckor... tror inte det upprepas där.
Skall man tvunget stunta bör man skydda sig.
Skall man tvunget ligga med alla bör man skydda sig.
Utan skydd kan man i bägge fall få ont eller möta döden....:näsblod


Hösten 2005 var det... o jag såg det på jävligt nära håll... han tumlade förbi mig med 1 meters avstånd på magen/ryggen :gnissla


Bara ren tur att han lyckades lura döden
 
RR-fest hösten 2006 tror jag det var....
En hyfsat duktig förare tokade ur o kom wheelandes i endast kallingar stående på pinnarna... Vare sig hjälm, handskar eller kodis.
I ca 140 gick det åt h-e. Blev betydligt mer Road rash än denna lilla rosa skinka kan jag säga!! :gnissla
Stackarn fick ligga sjukhus ett antal veckor... tror inte det upprepas där.
Skall man tvunget stunta bör man skydda sig.
Skall man tvunget ligga med alla bör man skydda sig.
Utan skydd kan man i bägge fall få ont eller möta döden....:näsblod

Har en jefligt fin bild på det dessutom :D :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top