Ny gaddning

Kass kamera och jävligt nygjord. Sitter på underarmen.

Bifogat

• liten.JPG
    liten.JPG
    72.2 KB · Visningar: 62
Här är en bild på min första gjort i januari i år. Har tänkt göra en ny nu i vinter men inte ännu klurat ut vilket motiv jag ska ha den här gången.

Bifogat

• 1up.jpg
    1up.jpg
    164.5 KB · Visningar: 107
många snygga tattoos :tummenupp
får väl lägga upp min rygg.. kommer mer på den om några veckor :rolleyes:

Bifogat

• ryggen.JPG
    ryggen.JPG
    66.6 KB · Visningar: 113
Häpp! Glädjande besked till mig. Fick samtal från tatueraren igår som undrade om jag ville ändra min tid från 14:e januari till 18:e november... Tänkte i 4,6 ms och sa ja för fan... bilder kommer om fyra dagar m.a.o.

Då var den 3/4 gjord. Snubben som organiserade bokningarna och tatueraren hade inte kommunicerat med varandra så det som 'skulle' ta 3 timmar tog i själva verket 3,5 + ungefär 2 timmar vilket innebär att det blir en sittning till för att skugga runtom samt komplettera den nedersta delen av den.
Kass bild blev det också, men bättre kommer när den läkt och jag plockar fram min vanliga kamera.

Bifogat

• tat.JPG
    tat.JPG
    47.8 KB · Visningar: 188
HAHAHA!

:D "Lind78" grymmaste motivet jag sett nån gång, jag är fortfarande oskuld, bläckmässigt alltså, och jag vill ha en lika grym fullträff som din, känns inte som det kommer bli lätt. :7peta

4:e sittningen...

Bifogat

• dsc00300fd9.jpg
    dsc00300fd9.jpg
    211.5 KB · Visningar: 117
Då var den 3/4 gjord. Snubben som organiserade bokningarna och tatueraren hade inte kommunicerat med varandra så det som 'skulle' ta 3 timmar tog i själva verket 3,5 + ungefär 2 timmar vilket innebär att det blir en sittning till för att skugga runtom samt komplettera den nedersta delen av den.
Kass bild blev det också, men bättre kommer när den läkt och jag plockar fram min vanliga kamera.

Men du!
En demon vräker sig ut ur din röv :eek:

Men du!
En demon vräker sig ut ur din röv :eek:

Hahah... jo den kommentaren har jag fått flera gånger. Perfekt att ha nån att skylla på när man har rutten buk. =D

Den är bara en del av vad som så småningom skall bli en hel ryggtavla, så det ser konstigt ut när den är där helt själv.

Hahah... jo den kommentaren har jag fått flera gånger. Perfekt att ha nån att skylla på när man har rutten buk. =D

Den är bara en del av vad som så småningom skall bli en hel ryggtavla, så det ser konstigt ut när den är där helt själv.

Tycker att det ser skitsnyggt ut :)

kladdade lite på en ev fortsättning.
stina på eyescreamtattoo i ysta

Hon har blivit duktig. Min tatuerare tatuerar hennes sleve :)

Hon pysslade med lite hojimport från Tyskland med förut. En kompis köpte en Ducati SL 900 av henne för några år sen... inte så bra affär för honom (fick byta ramlager och växellåda kort efter) men det var kanske inte hennes fel.

En fråga, jag gjorde min första gaddning för drygt en vecka sen, men jag börjar undra om det är normalt att den ser ut så här innan den har läkt, det ser ju liksom ut som om den bleknar...:confused:

Last edited:
En fråga, jag gjorde min första gaddning för drygt en vecka sen, men jag börjar undra om det är normalt att den ser ut så här innan den har läkt, det ser ju liksom ut som om den bleknar...:confused:

ja det är normalt, om tatueraren är bra så blir det inte för mycket färg över och skorpan blir inte så tjock, dvs tatueringen bleknar inte så mycket.

men är den blackngrey blir den inte så svart som den va när den är precis nygjord. så länge där inte e fläckvis färg som fattas så är det nog som det ska.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon