mr_rockster
www.jsfoto.com
Tjenare!
Jag var med Svenska Landslaget i Supermoto i Pleven i Bulgarien. En bana helt i asfalt som var GRYM. Här är några av bilderna. Fler bilder finns som vanligt på:
http://www.jsfoto.com
MVH
Johan
Jag var med Svenska Landslaget i Supermoto i Pleven i Bulgarien. En bana helt i asfalt som var GRYM. Här är några av bilderna. Fler bilder finns som vanligt på:
http://www.jsfoto.com
MVH
Johan
stadigt grepp