Halloj! Körde med hojen för någon vecka sedan, och den har stått avställd sedan dess. Gick till garaget igår för att förbereda den för transport till ett mer vinter vänligt garage och såg då inget som helst läckage.Slängde upp hojen på bil-släpet och körde iväg till vinter förvaringen.
Nu idag när jag tittade till hojen i nya garaget så hade det läckt från frambromsen tror jag ; tyckte det saknades bromsvätska i "koppen" där vätskan är på styret. Det låg vätska på golvet under motorn, hann dock inte undersöka saken mer nogrannt då jag hade bråttom. Så vad kan ha hänt? Det kan väl inte bara börja läcka av sig självt? mycket frågetecken runt detta
och hur åtgärdar man en sådan sak?
Nu idag när jag tittade till hojen i nya garaget så hade det läckt från frambromsen tror jag ; tyckte det saknades bromsvätska i "koppen" där vätskan är på styret. Det låg vätska på golvet under motorn, hann dock inte undersöka saken mer nogrannt då jag hade bråttom. Så vad kan ha hänt? Det kan väl inte bara börja läcka av sig självt? mycket frågetecken runt detta
och hur åtgärdar man en sådan sak?
