Skriv-vad-du-vill-tråden

Varför skrev du komjölk då om det är bondens mjölk du är ute efter? :gnissla

gammal vana solly :)
Är van att säga komjölk för vi brukar handla av en bonde hemma :) Direkt efter att han hade mjölkat :) bästa mjölken när man gör ostkaka.

Så fort NÅN har kaklat igen de stora hålen som ser ut att kunna ha varit köksvägg....

:eek: vad har du ställt till med nu ;) man ska inte ha så stora hål i väggarna :)

Last edited:
Ni har väl hört om bonddrängen som var lite nyfiken...och som fastnade med k_ken i den automatiska mjölkmaskinen, som inte stannade förrän på 50 liter... :hihi

Inte konstigt att man funderar vad bönderna ska med fruar till... :D

gammal vana solly :)
Är van att säga komjölk för vi brukar handla av en bonde hemma :) Direkt efter att han hade mjölkat :) bästa mjölken när man gör ostkaka.

Förstod vad du menade, kunde bara inte låta bli när det var upplagt för en smash ;)
Fast å andra sidan så heter det ju ostkaka så det kanske funkar med bondmjölk oxå :flensost

Last edited:
Lägg av, JAG har diplom i inredning, NÅN är hantverkare, alltså bestämmer jag VAD som ska göras, tyvärr inte när....:huvet

Heh... jo det var det jag menade... du har (1000) ideér... och NÅN har säkerligen problems att hinna med i svängarna! :lol
Underbart!
Själv har jag tagit "ledigt" ikväll och smakar av ett par "enkelmalt" istället ;)

Köket nästan färdigkaklat!!

Slipat alla dörrar så de e färdiga att måla.

Dags att slänga sig i duschen, i kväll e det party med SFS!!

GGGOOOBBEEELLLLL !

Fan vilken nice runda !:)

Alltid kul att åka hoj!!
Nån som behöver vinterförvaringsplats?? Garage på Reimersholme, vid Hornstull?? Skicka PM i så fall.

Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back