Norrköping!

Banor och mat är beställt till Lördag kväll.

Vi blir 19 personer.:tummenupp

@Micke, ledsen men de kände till dig så det blir knäckebröd och vatten för dig. De sa nåt om att du gjorde fåror i banan när du var där sist.:va

@Nobben: Det var visst åldersgräns Uppåt på Lördagar. Pro kastar boule uppe på Ektorp så dit var du hjärtligt välkommen.:rofl

@Ronny: Har beställt bana till dig med såna där tuber på sidan så den här
gången kanske du med kan få lite poäng:såjaponken

Själv har man begär nyoljad bana där klotet alltid strikar.
Sitter i skrivande stund uppifrån Vilbergens bowlings dator. Är här på träningsläger med svenska landslaget i bowling. blir nog som att stjäla godis från småbarn på Lördag.
Tippar på att man kommer och snitta på 250 eventuell 275 per serie.:2cool

För de som kan, vågar och inte är fjolliga så är det som vanligt hojåkardax på Lördag. Micke kommer förmodligen i gubbstället klagandes på att det är såååååååååååååååååå kallt.

Höres

Jag gillar inte när det är olja på banan så det kommer kännas tryggt med tuber:D

Eftersom bouvling inte är min paradgren så kommer jag nog fajtas om jumboplatsen ändå, men jag kan ta det.
Jag kan ju alltid trösta mig med öl :öl

Om alla bowlare har riktig "tur" så kommer jag ner och instruerar och ger goda "råd" hur man strajkkarr mm. Kanske glider ner ett par kalla också..

:öl

@ Bagarn: Har du med dig något reparationskit ifall klotet får pungtering och larmet går i baklås eller... :D :rofl

@ Bagarn: Har du med dig något reparationskit ifall klotet får pungtering och larmet går i baklås eller... :D :rofl

Hehe.. Nja jag förlitar mig till 100% på att du tar med dig fotpumpen, för med min "tur" så får klotet garanterat punka!

Jag kom alla fall hem, vi får se imorrn kl halv 7 när jag ska till jobbet..

Är det för sent att anmäla sig?

Eller är det möjligt att dyka ned med +1 och kasta bollar och häva öjl?

Jag + fröken började överväga att ge upp de tidigare planerna sååå..

Kul kväll med glada människor . Hoppas vädret säger hoj tur imorgon.......idag

Jaha, vad säger man om dagens hojåkarväder då, kan det bli bättre i oktober :tummenupp

Igår var sista gången man bjöd på öl vid 100+serier, fy f--n vad dyrt det blev :mad:

Nerikes Allehanda var och gjorde reportage vid Hjortkvarn i juni som jag scannat in till ett pdf-dokument. Högerklicka och "spara mål som..." http://filekeeper.org/download/browser.php?path=fz1/

Blev en liten runda med Micke Fz idag.
Kanontur med torrspår och ca 12 grader i luften.:tummenupp
Fick tyvärr nåt jävla brytpsykinfall och körde med mörkt visir och det är inte att rekomendera så här års då vägen har en tendens att uppföra sig annorlunda mot vad som är vanligt då solen tydligen försvinner tidigt.
Nåja resan gick utan missöden och lite spännande är det nog ändå och köra med skygglappar för ögonen.

Försökte tigga till oss en fika hos Håkan men där har tydligen Yrla ställt skåpet där hon vill att det ska stå :whip så det var bara att välja mellan att ta på sig snickarbältet och hjälpa till eller fly fort som
f-n. Gissa vad vi gjorde:D
Kommer att blir bra det där Håkan. Lite spackel så ser hon inte felen:D

Oskarshäll nästa då, men där var det mörkt som natten.
Micke blev så arg att han gick bärshärkargång och blockerade vägen med hojen.:va
Fick bli en liten avslutningsfika på Orvars innan vi tog kväller och åkte hem.

Hoppas ni som har ställt av hojarna blir avundsjuka nu och har allmänt tråkigt:FU :blah

Som vanligt fick vi glada hälsningar på den här turen oxå. Var nån cyklist vid Söderköping som tyckte att vi var ansvarsfulla. Han sträckte näven i luften och det såg ut som han ropade glada hejarramsor.:4skrika

Slut på meddelandet.
Roger

Tjoho, söker handledare :)

Finns det nån, som bara längtar efter att få bli min handledare ;)
Ska ta hojkort (jippi) och behöver lite hjälp :tungan
Är en glad, positiv, singeltjej som äntligen fått möjlighet att göra det som gör livet värt att leva!

Så hör av dig,,,,,,,,,,,,,,

//Sanna

Finns det nån, som bara längtar efter att få bli min handledare ;)
Ska ta hojkort (jippi) och behöver lite hjälp :tungan
Är en glad, positiv, singeltjej som äntligen fått möjlighet att göra det som gör livet värt att leva!

Så hör av dig,,,,,,,,,,,,,,

//Sanna

Med tanke på att det var 60% singlar förra svängen vi var ute och körde så borde hit-rate bli hög. ;)

Med tanke på att det var 60% singlar förra svängen vi var ute och körde så borde hit-rate bli hög. ;)

Låter som att Micke borde stå främst i kön och hjälpa till.

Han är ju singel, välbetald, instruktör, lyckas ta sig fram på vägarna utan att ramla omkull så ofta och dessutom så är han ju rätt trevlig och snacka med oxå.
Törs nog säga att det finns nog en och en annan av motsatta könet som skulle kunna tycka att han ser hyffsad ut, eller inte.:D

Hur som helst lycka till med körkortet och kom med på våra helgkörningar.
Brukar inte vara ett öga torrt under dessa. Om det sen är för att vi har roligt eller inte är den stora frågan.

Roger

*S* Har verkligen inte något emot singlar på hoj, tvärtom ;)
Åker gärna med bakom också,,,,
Sanna

Låter som att Micke borde stå främst i kön och hjälpa till.

Han är ju singel, välbetald, instruktör, lyckas ta sig fram på vägarna utan att ramla omkull så ofta och dessutom så är han ju rätt trevlig och snacka med oxå.
Törs nog säga att det finns nog en och en annan av motsatta könet som skulle kunna tycka att han ser hyffsad ut, eller inte.:D

Hur som helst lycka till med körkortet och kom med på våra helgkörningar.
Brukar inte vara ett öga torrt under dessa. Om det sen är för att vi har roligt eller inte är den stora frågan.

Roger

Låter som ett riktigt kap ;)

Tack för inbjudan,,,självklart kommer jag att följa med ut och åka när kortet är kirrat. Tvivlar inte en sekund på att ni har roligt, hehe
Men det är ju alldeles för långt till våren!!!
Sanna

Last edited:
Ringensmiskarn och jag tänkte dra till Beviks imorgon lite skapligt för att köra ett par repor i bromsbänken. Bara ren bänkning utan justeringar kostar 200 pix imorgon.

När det gäller mitt civilstånd har äktenskapsförmedlare Smiskringare gått ut med felaktig information, jag är faktiskt gift, än så länge...Se'n om det ena eller andra har betydelse vid handledning vet jag inte.
Men ju fler vi blir på hoj dess roligare blir det. Tyvärr är ju gubbar/grabbar i förkrossande majoritet så fler tjejer är varmt välkomna!

Ringensmiskarn och jag tänkte dra till Beviks imorgon lite skapligt för att köra ett par repor i bromsbänken. Bara ren bänkning utan justeringar kostar 200 pix imorgon.

Sååå.....lite skapligt...innebär det att vi ses kl12 på McOrvars? ;)

Jaha, då har man varit ute och känt på den härliga friska höstluften, det blir avfärd till Beviks från McOrvars kl 10.30-10.45 (med underställ)

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h