Big Bowl Bowla och öla öl!

Vi är typ alltid uppkopplade och därmed alltid på jobbet. Kanske. :)

Hur många gånger har det inte hänt, att man fått en idé till en lösning på ett problem medan man kört hoj? Det är dock lite svårt att sätta upp det som arbetstid. :hihi

Mitt problem är att jag brukar vakna vid 04:00 på morgonen med en idé som man genast strider till verket med, vilket brukar resultera i att man somnar igen vid 05:00 och inte vaknar förän chefen ringer vid 08:30 och undrar hur morgonen har varit :huvet

lite information bara, detta är en FEST tråd. inte jobb tråd! hahahha...har ni svårt att slita er från jobb el?! här pratar vi om dom roligare delarna i livet. :tungan :D :D :arsele

Mitt problem är att jag brukar vakna vid 04:00 på morgonen med en idé som man genast strider till verket med, vilket brukar resultera i att man somnar igen vid 05:00 och inte vaknar förän chefen ringer vid 08:30 och undrar hur morgonen har varit :huvet

För att göra Money till viljes och föra in tråden på fest igen: :tummenupp

Dricker du tillräckligt med öl ikväll så lär du nog inte få några arbetsrelaterade idéer kl 04. Andra idéer möjligtvis, men inte arbetsrelaterade. :hihi

För att göra Money till viljes och föra in tråden på fest igen: :tummenupp

Dricker du tillräckligt med öl ikväll så lär du nog inte få några arbetsrelaterade idéer kl 04. Andra idéer möjligtvis, men inte arbetsrelaterade. :hihi

tack, nu va vi tillbaka på sex, drugs n rock´n´roll!!! :tummenupp :tummenupp

Bira hos Mr K om 3 hours and counting ........2.59 .........jag är nog hemma från 1730 om någon vill droppa in tidigare ...

Solen skiner, biran e kall
Fredagkvällen kommer bli asball
Kasta bowlingbollen i rännan
Och festa likt en annan
När RR och SH är igång
AleX visar sin pillefjong
Nä nu ska jag gazza ifån jobb
Göra förfesten klar för en mobb

/Åver and aut ..... Mr K, leveman & vigör

Suger, ådrog mig en skada som kraftigt kommer påverka mitt spel ikväll(iaf innan man druckit tillräckligt). Skar mig i höger ringfinger :P

Synes ikväll, nu ska vi ha skoj!

Hemma ...... +200 hela vägen hem .... för biran kallade .... Kan man skylla på det till polisen?
Musiken är hög och första biran är nere ..... wooooohoooooo

1 tjej och 3 kärringar :hihi

fy faaaaaaaaaaan,ångra att du inte va me!! d va skitball, synd att ja bara boka en timma bowling. men d blir mer till nästa gång! el_maco, tack för en ball kväll även om du inte ens spela. aidem, du e min home. hade ni sagt till tidigare så hade ni kunnat slagga hos mig. puss på er alla! :D

nu ska ja ut me dogisarna o sen slagga. jobbdag i mon. :)

Hoppas ni alla hade lika kul som jag! The Pink Ladies, Money!!!!!

Aidem, snälla, lägg inte ut dom allra fulaste fotona på mig tack! puss på dig

Last edited:
hahahahaha fyfan vilket fyllekallas!!!! nu har jag äntiligen kommit hem efter mkt om o men.. nu jävlar ska jag fan sova så man orkar med att supa imorron oxå!!!

Tackar för en ball/trevlig/aspackad (för några) tillställning, även om jag avvek tidigt så var det ball o träffa alla jag träffade :P

PS nästa gång det blir klotkastning, kan vi inte ha stödpinnarna uppe, blir mer spännande då

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti