"Att ta det lungt..."

Nej jag skulle kanske bli lessen då. :(

Jag visste väl att det fanns ett djup hos dig med...
Ingen vill bli sårad, men det går inte att undgå från.
Men man kan i vilket fall göra rätt för sig och vara rak och ärlig när det kommer till känslor.
Alla har vi fått ett hugg i hjärtat ngn gång i livet och det är ju inget vi önskar vår värsta fiende. Det gör ont när man älskar ngn och man vet att just han eller hon är den rätta för mig, men så finns det inga besvarade känslor.
Tänk vad underbart om man kunde styra ngns känslor så man kunde få den där speciella ngn?:kär

Tänk vad underbart om man kunde styra ngns känslor så man kunde få den där speciella ngn?:kär

Nu är du väl ändå helt åt h-e fel ute. :huvet
om man skulle kunna det hur specielt skulle det då vara ?
Tack men nej tack.

om man träffar någon som är speciell så, vill hon vara med mig så är hon välkommen, annars får det vara.
Hon har en egen fri vilja och den hoppas jag hon behåller.
Jag har min fria vilja och den ger jag inte upp före barn osv kommer.

Nu är du väl ändå helt åt h-e fel ute. :huvet
om man skulle kunna det hur specielt skulle det då vara ?
Tack men nej tack.

om man träffar någon som är speciell så, vill hon vara med mig så är hon välkommen, annars får det vara.
Hon har en egen fri vilja och den hoppas jag hon behåller.
Jag har min fria vilja och den ger jag inte upp före barn osv kommer.

Jag håller nog med dig där, man vill känna sig speciell och utvald.
Men ibland så vill man bara ha en person...

Cheyor vill ha en massa uppmärksamhet, beröm, omtänksamhet, vänlighet.... fast egentligen inte för efter ett tag så tröttnar dom och drar hem med en autlåw. Därefter börjar dom om från början igen (läs: de har ingen koll på vad de vill ha).
Ska man behålla en chey får man inte vara för perfekt! Det är det absolut största misstaget! Man måste vara en nypa svin då och då.

Jag kör på din devis. Jag förklarade redan första veckan för min tjej att jag var en idiot. Jag sa att jag inte skulle skämma bort henne med blommor och presenter bland annat, och att det hon ser är vad hon får. Jag är egoist men samtidigt en bra medmänniska, det räcker för mig.
Dock så har jag kompromissat litegrann, jag är tex mycket snällare när hon är i närheten och jag säger inte alltid vad jag tycker. Vi pratar tex aldrig religion då det är förbjudet i vårt hem. Hon är "kristen" och jag hatar allt vad kristendomen står för= ingen bra kombo att försöka reda ut.
Numera är hon florist så jag behöver ju inte ge henne blommor ändå, men jag har hunnit ge henne blommor 4ggr på 8 år. Skulle jag ge henne oftare än det så tror hon ju bara att jag är otrogen :gnissla
Så du har helt rätt, man får inte vara helt perfekt. Jag är bara nästan perfekt och det fungerar bra :D

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back