"Att ta det lungt..."

Alla dessa spel som folk kör med... vafan, skippa spelen och se vilken människa ni dejtar istället.

Om hon har skrivit så i en MSN-konversation är hon förmodligen dyslektiker, och dom är ju inget att ha.

Jag hade skitit i henne och spettat nåt nytt. Även om det inte är en bättre/snyggare/whatever tjej du får fatt i så har du i alla fall bränt bron till den gamla på eget initiativ. Egna initiativ är alltid bättre än andras jävla infall.

Som redan sagts så är kvinnor lynniga, onda monster. Du kan välja att böla över det eller anamma deras metoder och göra precis vad fan du vill. Du kommer att hamna i helvetet för det, men vet du vad? Det är där alla chicks är ändå. :tummenupp

när man var liten och naiv förstog man inte bitterheten mot cheyer hos äldre män men under åren rotar sig cynismen och bitterheten sig även i en själv och när man närmar sig tretti:mad: så är man där.

Mattias är klok. Jag har lärt mig en rad metoder för att få precis vad Jag vill men det lagom till att man i princip tappat intresse för tjejer av samma anledning:mad:

Nej, det KAN vara så att hon faktiskt menar just det hon säger.
Hon kanske vill ta det försiktigt och känna efter så att hon inte kastar sig in i något som bara känns fel sen.

Eller så har hon läst ICA-tråden, spelar lite svår och vill ta reda på om du kan ta för dig lite mer nu :D

Hon kanske vill ta det försiktigt och känna efter så att hon inte kastar sig in i något som bara känns fel sen.

Eller så har hon läst ICA-tråden, spelar lite svår och vill ta reda på om du kan ta för dig lite mer nu :D

Jo eller hur, säg senaste gången en kvinna sa vad hon menade egentligen.

Jo eller hur, säg senaste gången en kvinna sa vad hon menade egentligen.

Brukar försöka med det.
Sist jag började träffa någon så sa ungefär jag så (och menade det) och det gick bra. Hade han inte fattat och bara kört på hade jag lagt ner det :skrämd

Nej, en tjej säger en sak, menar en annan och vill en tredje. Det är en universell lag ungefär som att smöret på smörgåsen alltid hamnar nedåt om man tappar dem, katten på fötterna, att markus har fel och att jorden är rund.

De gör det vid så meningslösa tillfällen som när man frågar om vad de vill se på för film....
- "Spelar ingen roll, du får välja!"

...vilket betyder:
- "Självklart spelar det roll men jag vill bara låta dig insistera på att jag ska få välja. Och OM du trots allt tar dig friheten att välja själv, din dumma djävel så kommer "rätt film" givetvis aldrig vara den du väljer. Även om du så väljer min favoritfilm så vill jag se en annan!"

Cheyor vill ha en massa uppmärksamhet, beröm, omtänksamhet, vänlighet.... fast egentligen inte för efter ett tag så tröttnar dom och drar hem med en autlåw. Därefter börjar dom om från början igen (läs: de har ingen koll på vad de vill ha).
Ska man behålla en chey får man inte vara för perfekt! Det är det absolut största misstaget! Man måste vara en nypa svin då och då.

Om hon har skrivit så i en MSN-konversation är hon förmodligen dyslektiker, och dom är ju inget att ha.

Jag hade skitit i henne och spettat nåt nytt. Även om det inte är en bättre/snyggare/whatever tjej du får fatt i så har du i alla fall bränt bron till den gamla på eget initiativ. Egna initiativ är alltid bättre än andras jävla infall.

Som redan sagts så är kvinnor lynniga, onda monster. Du kan välja att böla över det eller anamma deras metoder och göra precis vad fan du vill. Du kommer att hamna i helvetet för det, men vet du vad? Det är där alla chicks är ändå. :tummenupp

Hehehehe helvetet är väl ingen fara... det kommer vara varmt, och jag kommer känna folk där:yoparty

Jag är perfekt och världens bästa pojkvän, Seriöst!

(Jag blev dumpad i tisdags förra veckan... seriöst)

Mathias, Det där har vi diskuterat..

Hon fick upp ögonen för uttrycket "storleken har betydelse"

Så att vara en perfekt och bra pojkvän kan man vara, och ändå inte duga:mad:

Edit: Tror det kommer vara mycket bögar om 10 år när den manliga rasen inser va ursla tjejer är!!

(Nej, inte sexuellt):tuttar

Cheyor vill ha en massa uppmärksamhet, beröm, omtänksamhet, vänlighet.... fast egentligen inte för efter ett tag så tröttnar dom och drar hem med en autlåw. Därefter börjar dom om från början igen (läs: de har ingen koll på vad de vill ha).
Ska man behålla en chey får man inte vara för perfekt! Det är det absolut största misstaget! Man måste vara en nypa svin då och då.

Det är som jag och min kompis Amanda kommit fram till. Vi tjejer blir aldrig nöjda... Om någon är för snäll är han tråkig, och han är för outlåw och wild i vårt sällskap är han en idiotisk mansgris. Vi behöver någon som är en blandning av både och... Och någon som vet när han ska vara vilket utav det.

Och sedan ska han alltid göra som vi vill oxå :rolleyes:

Edit, ang. ovanstående inlägg: han måste vara välutrustad oxå:yoparty :tuttar

Last edited:
Vi behöver någon som är en blandning av både och... Och någon som vet när han ska vara vilket utav det.

Tjejer vill ha ett spännande renoveringsprojekt som de drömmer om att kunna omforma bara för att kunna gråta ut senare om vilket svin han var när det sedan visar sig att de inte lyckats förändra honom ett skit.

Fy fan vad jag inte tycker ett skit synd om alla brända brudar som gång på gång bölar över vilket svin den förra killen var trots att de själva helt och fult medvetet alltid väljer "spännande killar eftersom snälla killar är såååå tråkiga"....

Dude u are smoked!:slicka Jag träffade en tjej som ville ta det lungt tills efter hon kommit hem från en utomlands resa på 2 veckor. När hon väl kom hem hade hon pojkvän redan:kulspruta :galen

Tjejer vill ha ett spännande renoveringsprojekt som de drömmer om att kunna omforma bara för att kunna gråta ut senare om vilket svin han var när det sedan visar sig att de inte lyckats förändra honom ett skit.

Fy fan vad jag inte tycker ett skit synd om alla brända brudar som gång på gång bölar över vilket svin den förra killen var trots att de själva helt och fult medvetet alltid väljer "spännande killar eftersom snälla killar är såååå tråkiga"....

Så jävla sant !:tummenupp

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back