På trådskaparens begäran

Ja JR är en ohängd livsform. Men jag tror att alla grythundar är sjuka i huvudet. Man kan inte vara en tänkande varelse om man är villig att lubba efter en grävling ner i ett tunnelsystem som grävlingen (i vars "business end" det sitter en käft som är designad att bita av trädrötter) känner som sin egen ficka.

Såna hundraser blir inte salongsfäiga på mindre än på 200 år :gnissla

:nicka

Då alla hela tiden började hugga på missförståndet, så hjälpte det inte jag förklarade gång på gång i mina sista inlägg i tråden vad jag egentligen menade att diskutera. Så tråden togs bort av den anledningen då reaktioner baserade på missförståelse gör att jag såg ut som en bov.

Påhoppen togs bort, och du såg troligen inte dom inläggen.

Ok.
Nej jag såg inga såna inlägg. Sant.
Då är jag med.

Just nu på MSN:

Markus säger:
kolla dr.bikes smör

Andreas säger:
fy fan

:D

Smör?
Medling, vuxensnack, eller ett allmänt intresse att bara veta.
Varför bara strö salt i såren?
HELA tiden?
Vart leder det?

Last edited:
Gårdshunden ser ut som en Jack Russel men är något större... för bred för att vara grythund till exempel.
Du ser en Dansk/Svensk Gårdshund i min avatar t.ex.
Det som är största skillnaden är att Jack Russell är en Terrier... hopplös grupp av hundar om man inte vet man sysslar med... 1 på 20 Jack Russells är sjyssta, resten är köpta för att de "är ju såååå söööötaaa" men egentligen är en väldigt avancerad hund att ha och kräver MASSOR av ägaren.
Gårdisen härstammar inte från Terrier utan är släkt med Pincher...

Men Andreas har ingen större pli på hundarna nej, vad jag hört.

Men nog OT om hundar...

Det har fortfarande inte framkommit vad vi har missat. :mad: Om nu tråden var så fantastisk kan väl någon göra en snabbresumé!?!

Att min gamla tråd togs bort var för husfridens skull.
Aldrig har jag fått känna av en kvinnas vrede på det sättet tidigare. Phew!

du kan inte tänka dig att låna ut henne till markus en vecka eller så:D

Det räcker väl att man tar bort vederbörandes inblandning i tråden, att ta bort hela trådar känns drastiskt och onödigt.

Jag sitter aldrig på höga hästar, men paradiset...tjaa, det är väl det som hägrar? Och då kan man (faktiskt) kosta på sig att hoppas iaf.
Idealist? Javisst!
;)

Nej, en tråd för några dagar sedan som bara försvann.

Menar du den där jag drev med en av moderatorena (nämner ingen för att undvika att göra ett personligt angrepp) så denne tog bort tråden.

Lite trist må jag tycka därför att personen ifråga ofta roar sig på andras bekostnad.

Bara undrar.

Menar du den där jag drev med en av moderatorena (nämner ingen för att undvika att göra ett personligt angrepp) så denne tog bort tråden.

Lite trist må jag tycka därför att personen ifråga ofta roar sig på andras bekostnad.

Bara undrar.

Hahaha... ja du det där är nära nog en kuggfråga från dig, då det väl inte finn NÅGON tråd där du inte driver med någon (inklusive moderatorer ;)) men ja, jo så kan det nog vara.
Jag minns inte i detalj vem som skrivit vad. Bara att Guds hand helt plötsligt tog bort tråden.
Nu har emellertid jag fått en förklaring på det hela, och ja, du KAN (säsger inte ÄR) utan KAN vara EN av dem som kom med dessa påhopp.

Vad vet väl jag mitt arma arsle?

Jag sitter aldrig på höga hästar, men paradiset...

Tydligen var jag otydlig med att det var Swedies häst som jag tyckte var anmärkningsvärt välväxt.

Nej, en tråd för några dagar sedan som bara försvann.

Nej och nej.
Den ena tråden är flera år gammal och den andra var från i natt då Ironmike trodde han gjort ett genombrott i genusforskningen.

Det är dålig ekonomi att ta bort trådar.
Titta bara på den här tråden hur mycket dyrbar arbetstid som har
investerats i den! Tänk på vad det kostar att skriva nya inlägg!

Trådborttagning är ett hot mot svenskt näringsliv!

Har IronMike varit för korttänkt och gjort det IGEN? En tråd från honom verkar vara borttagen den artonde, typiskt att man råkat vara borta ett par dagar härifrån.
Någon som hann se vad det handlade om den här gången?

Har IronMike varit för korttänkt och gjort det IGEN? En tråd från honom verkar vara borttagen den artonde, typiskt att man råkat vara borta ett par dagar härifrån.
Någon som hann se vad det handlade om den här gången?
Jag bannar honom 3 dagar för varje gång han ångrar en tråd. Bör få honom att skärpa sig och inte spamma ut natttrådar och onödiga diskussionsämnen.

Då alla hela tiden började hugga på missförståndet, så hjälpte det inte jag förklarade gång på gång i mina sista inlägg i tråden vad jag egentligen menade att diskutera. Så tråden togs bort av den anledningen då reaktioner baserade på missförståelse gör att jag såg ut som en bov.

Påhoppen togs bort, och du såg troligen inte dom inläggen.

Trist att det spårade ur (vilket jag missade helt). Det fanns en del intressanta saker i tråden och det dök upp liknande frågor bara någon vecka senare - någon larmfråga bl.a.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg