På trådskaparens begäran

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Vad är det för liberalt tjafs att man ska få välja vilka trådar som man vill ta bort?

Om IronMike nu inte vill att kvinnligt respektive manligt inte ska diskuteras så kanske han borde tänkt på det tidigare?

Okej att Starstrikers tråd om livsmedelsinköp var tvungen att tas bort när hans sambo/master hittade den men kvinnotråden började ju just bli bra.

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

Håller för en gångs skull med markus... (det har bergis hänt typ tre gånger nu.. fy fan)

Har man väl startat en tråd där många deltar i diskussionen kan man ju inte bara plocka bort den för att man får mothugg. Det är ju ett rent hån mot alla som tar sig tid att delta i debatten. Så länge tråden håller sig på banan måste den ju få fortlöpa. Trådstartarna kan ju inte bli en envåldshärskare och plötsligt rycka bort diskussionen för 10-20 andra som faktiskt engagerar sig i den bara för att trådstartarna upptäckt att de inte kommer att få den cred som de kanske hoppades att de skulle få då de startade tråden.

Att min gamla tråd togs bort var för husfridens skull.
Aldrig har jag fått känna av en kvinnas vrede på det sättet tidigare. Phew!

Att min gamla tråd togs bort var för husfridens skull.
Aldrig har jag fått känna av en kvinnas vrede på det sättet tidigare. Phew!

Det var en fin tråd. Kan den inte låsas upp nu?
Kommer ihåg att det var ngt om livsmedel, typ ost.
Jag hade en del egna erfarenheter beträffande yoghurt.
Igår fick jag mig annars en rejäv avhyvling för att jag köpt tunnbröd.
Man blir tydligen fet av tunnbröd. :3freak
Jag råkar gilla tunnbröd och proteståt tunnbröd hela kvällen.
Ikväll blir det mer tunnbröd, med tjäder till och med. :fakta
Tjäder-rulle, så borgerligt att man blir tårögd egentligen. :gråta

Håller för en gångs skull med markus... (det har bergis hänt typ tre gånger nu.. fy fan)

Har man väl startat en tråd där många deltar i diskussionen kan man ju inte bara plocka bort den för att man får mothugg. Det är ju ett rent hån mot alla som tar sig tid att delta i debatten. Så länge tråden håller sig på banan måste den ju få fortlöpa. Trådstartarna kan ju inte bli en envåldshärskare och plötsligt rycka bort diskussionen för 10-20 andra som faktiskt engagerar sig i den bara för att trådstartarna upptäckt att de inte kommer att få den cred som de kanske hoppades att de skulle få då de startade tråden.

Agree, totaleeeee....

Talibanfasoner:mad:

Jävla järnmicke, fegis är vad han är :mad: Sånt där borde inte få förekomma, ska hädanefter spara ALLT material här på sporthoj så man kan ta fram det och visa dem att inget är glömt :mad:
Åtminstone järnmickes trådar...

Vissa trådar kan jag ta bort på trådskaparens begäran OM det känns nödvändigt.

I detta fall tycker jag att IronMike's tråd kan Stängas... framför att tas bort helt.

Detta är problemet med allt "nattsvammel" som man dagen efter ångrar sig över. Det är SPAM på hög nivå.

I detta fall tycker jag att IronMike's tråd kan Stängas... framför att tas bort helt.

Detta är problemet med allt "nattsvammel" som man dagen efter ångrar sig över. Det är SPAM på hög nivå.

Eller så tar man bort sina egna trådar som moderator, när man springer på pumpen, och inser att man hade fel?

Men låt de skämmas då, de som skriver trams som de sen ångrar dagen efter. Det lär ju inte bli nåt bättre om pappa kommer städar varje morgon.

Och SPAM är det inte. Spam är nånting helt annat. Trams, ok - men inte spam.

Vad hände med din byggahustråd? Varför borta?

Vad hände med din byggahustråd? Varför borta?
Borttagen på trådskaparens begäran :D

(mina trådar har tyvärr tendens att bli personliga och med påhopp som jag försöker ignorera, eller så dalar trådarna iväg... likt typiskt i riktningar jag inte vill... och därför vill jag ibland inte heller ha kvar trådarna. Denna åsikt är ofta den bakom när en person vill ta bort en tråd som skapats.)

Borttagen på trådskaparens begäran :D

(mina trådar har tyvärr tendens att bli personliga och med påhopp som jag försöker ignorera, eller så dalar trådarna iväg... likt typiskt i riktningar jag inte vill... och därför vill jag ibland inte heller ha kvar trådarna. Denna åsikt är ofta den bakom när en person vill ta bort en tråd som skapats.)

Jag tycker och tror att det i 9 fall av 10 skulle räcka med en stängning av tråden.
Som det är nu när man inte ser rubriken eller någonting så är det bara irriterande för oss i den stora delen av befolkningen med kontrollbehov.
Ibland står det någon kommentar om "Hör inte hemma här", men man vet inte ens vad det var som inte hör hemma här så den fostrande effekten uteblir.
Här om dagen hade Mattias tagit bort någon tråd som jag tydligen enligt symbolen skrivit i men jag visste inte ens vilken det var. Fattar du hur kränkt man känner sig? :mad:

Jag tycker och tror att det i 9 fall av 10 skulle räcka med en stängning av tråden.
Som det är nu när man inte ser rubriken eller någonting så är det bara irriterande för oss i den stora delen av befolkningen med kontrollbehov.
Ibland står det någon kommentar om "Hör inte hemma här", men man vet inte ens vad det var som inte hör hemma här så den fostrande effekten uteblir.
Här om dagen hade Mattias tagit bort någon tråd som jag tydligen enligt symbolen skrivit i men jag visste inte ens vilken det var. Fattar du hur kränkt man känner sig? :mad:
Det är verkligen synd om dig, överlag. Du lever i en hemsk värld ej anpassad efter dina normer.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg