Söndagsgazz 12 okt

Hmmm... ja Länsförsäkringar har ändå inte telefontid på helger så jag kan ändå inte säga upp den förrän imorgon.

Tecknar du en ny försäkring idag, så kan du säga upp din befintliga hos Länsförsäkringar från och med idag (Även om du ringer imorgon). Sparar dig säkert en handfull med enkronor! :tummenupp

Någon som vill haka på 17.00 istället på en snabbrunda, 10 mil i snabbt tempo på krokiga vägar.

Va f.. ska ni börja köra en massa nu när man ställt undan hojen för vintern:mad:

Och R6an är i en massa delar i garaget:gnissla

Trevlig runda :tummenupp

Alla höll sig på hjulen även om nån prövade lyckan ute på en åker :D

Min startknapp behaga mestadels fungera fast en gång fick jag hjälp av henriksson att springa igång den, får väl tömma en flaska kontaktspray i knappeländet, undrar bara vad fan det är med mig som får alla motorcyklar att sluta fungera så fort jag har ägt dom en vecka eller så :D

Och swishan både kunde och fick... tills det knappt var något gummi kvar på bakdäcket...:yoparty

Det är en 600cc radfyra. Behöver den startmotor? :D

636cc :mattias. Nästan som en 750.

Last edited:
Instämmer med föregående talare: Tack för en härlig runda! :tummenupp

Synd man inte plockade med sig GPS:en för att logga den.

Trevlig tur idag!
Fast nästa gång tycker jag nog allt att vi svänger höger mot Önneköp, mycket finare vägar där då!

Trevlig tur idag!
Fast nästa gång tycker jag nog allt att vi svänger höger mot Önneköp, mycket finare vägar där då!

Bakdäcket är av nu, ska åka och hämta ett nytt alldeles strax, hoppas på att få på det i morgon!

Fattar inte vad som hände, det såg ju bra ut när jag startade idag? :va :)

Last edited:
Trevlig tur idag!

Trevlig tur idag!

Bakdäcket är av nu, ska åka och hämta ett nytt alldeles strax, hoppas på att få på det i morgon!

accelerationerna sliter otroligt när det är mycket hk:tummenupp

Trevlig tur idag!

Trevlig tur idag!

Ditt däck klarade inte att hålla "mitt tempo" helt enkelt, att vara uppsamlare tog knäcken på ditt bakdäck! :tungan

Ni som tog några bilder får ju gärna slänga ut dem! *host* palle71 och pjohan!

Trevlig tur idag!

Trevlig tur idag!

Sluta Börna så mycket det sliter!!:mattias
Tack för en trevlig rund alla!!!

Bilder ja, hade med kameran men glömde bort den, blev tyvärr bara två bilder. Får hoppas Palle tog fler...

Bifogat

• DSC04070.JPG
    DSC04070.JPG
    141.3 KB · Visningar: 49
  • DSC04071.JPG
    DSC04071.JPG
    147.6 KB · Visningar: 55
Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back