Jörg Haider är död

Kan väl inte påstå jag kommer sakna honom.. är han inte lite lik Hitler?

Kommer att sakna honom lika mycket som judarna saknar adolf! Markus borde nog flytta till jörgs mecka för förvirrade:pannkyss. Stackars fel informerade felaktigt uppfostrade lurade och förtappade markus:D

En Mercedes ?
HaiderCar-460b_1007729c.jpg

Mercedes har alltid varit nassarnas favoritbilar ..

Nä men grymt trist för de anhöriga och man kan väl ge han heder för att han respekterade det demokratiska samhället. Att hans föräldrar var aktiva Nazist anhängare kan man väl knappast varit en fördel.
Att vi tycker olika är väl tur det, eller hur Marcus :pannkyss

Last edited:
Givetvis är det trist för hans familj och vänner som sörjer honom. Det var därför jag tog bort mitt inlägg. Det verkar ha varit en otäck olycka. Hög hastighet?

Givetvis är det trist för hans familj och vänner som sörjer honom. Det var därför jag tog bort mitt inlägg. Det verkar ha varit en otäck olycka. Hög hastighet?

Faan, nu fick du mig att få dåligt samvete, trots att jag bara ville jävlas med Macke :huvet

Avgjort!Bara du reser! Jörgs likar behöver en sån som du! Vi har ju tillräckligt många som du här så om du reser märks det inte.:hej

Jag har nu kollat en karta och har efter att ha konstaterat att Österrike är grannland med Ungern ångrat mig.
Aldrig att jag sätter mig bredvid Kazakstan Light.
Så, jag blir kvar.

:banana

Jag har nu kollat en karta och har efter att ha konstaterat att Österrike är grannland med Ungern ångrat mig.
Aldrig att jag sätter mig bredvid Kazakstan Light.
Så, jag blir kvar.

:banana

Faan!!:huvet Och jag som nästan börjat skryta om min första rasse deportering:D

Synd, så länge kan du jobba med dina svenskakunskaper.[/QUOTE]

Dina verkar behövas putsas med.

Hur så?
Sedan kan du förresten göra grundläggande motorikövningar så du klarar den s.k. quotingen (att besvara andra inlägg) på ett korrekt vis.
Lycka till!

Tack för din utbildande ansvarskänsla!:D Kan inte vara lätt att känna sig mindre och utskrattad.

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back