Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Fifan, idag får jag besök av 70 danskar![]()
Fifan, jag lider med dig

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fifan, idag får jag besök av 70 danskar![]()

Fifan, jag lider med dig![]()
![]()

Håller med de andra om att det skulle vara roligt om det var i samband med mässan
Hoppas på att åka dit men det beror på hur mycket pengar och tid det finns att slösa på just det. Ska åka skidor tor-sön veckan efter.
![]()
![]()
Fest i samband med mässan känns rätt så givet faktiskt![]()
Får se hur det kan bli med andra fester...
Man har ju haft RÄTT sköj på de fester man varit på![]()
MC-mässan 22-25jan skall jag försöka åka till så festen är det inte omöjligt man går på med.![]()
Sluta snacka skit... danskar är fint folk. Pilsner, sill, cigg och p-våffla - till frukost. Danmark är bra skit!![]()
Det blir väl lite drygt 3300 i Gbg, varav drygt 1000st tjänstemän.
Sluta snacka skit... danskar är fint folk. Pilsner, sill, cigg och p-våffla - till frukost. Danmark är bra skit!![]()

de tror jag säkert. men synd att ingen har lärt dom prata...

Fiffan vad trist med volvo, hoppas ni får behålla jobben.
Det är ju 10-15000 som berörs nu med underleverantörer und alles![]()
Men hallå!?
Var är alla? Varför är det ingen som skriver? Har ni ett liv era jävlar
Dax att åka hem snart
Mmm... det var lite skum stämning här ute i korridorerna idag.

Men hallå!?
Var är alla? Varför är det ingen som skriver? Har ni ett liv era jävlar
Dax att åka hem snart
Mmm... det var lite skum stämning här ute i korridorerna idag.

Ja det är förjävligt men du skulle se våran spamtråd, inte ett inlägg sedan 13:07 idag!Har inte du ett liv då?
![]()
Jag har varit inne och läst och skrivit några gångerOch du har ju gjort jättemycket väsen av dig idag också![]()
Nu har jag iaf gjort en jumboladdning av chilli con carne, så nu vet jag vad jag ska äta resten av veckan![]()
Jag har varit inne och läst och skrivit några gånger
Jag köpte en gammel törre macka ute i automaten![]()
Nu ska jag dricka ett gott glas mjölk. :Muuu

Har inte jag det då?![]()
Kom hit så ska du få smaka något saftigt![]()
min chilli con carne alltså![]()

Å, det ska jag också göra när jag kommer hem
Tänkte köpa biljetter till Judas imorgon,
Men hallå!?
Var är alla? Varför är det ingen som skriver? Har ni ett liv era jävlar
Dax att åka hem snart![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |