Spamtråd M+S

3300 totalt i GBG och med hela volvo cars,dvs ink Gent så blir det 6000.
Känns inte så tryggt när man satsade allt med ny fru å ungar på radhus,
jävla massa lån å nyköpt hoj.Just nu kan inte livet bli värre.Hankade mig fram i
byggbranschen under 6år på 90-talet mellan a-kassa och ströjobb.Får la damma av hammaren igen,men det finns väl inga jobb där heller för det är väl ingen som vågar satsa pengar nu.Ursäkta om jag låter negativ,men efter
20 år i arbetslivet borde man ha varit på något företag i många år och förhoppningsvis kännt lite trygghet men jag gör inte det nu.
 
Håller med de andra om att det skulle vara roligt om det var i samband med mässan :)
Hoppas på att åka dit men det beror på hur mycket pengar och tid det finns att slösa på just det. Ska åka skidor tor-sön veckan efter.



:hihi :fyllisar

Gört!

Fest i samband med mässan känns rätt så givet faktiskt :)
Får se hur det kan bli med andra fester...

Man har ju haft RÄTT sköj på de fester man varit på :yoparty

Gört!

MC-mässan 22-25jan skall jag försöka åka till så festen är det inte omöjligt man går på med. :)

Gört!

Jag tror på att vara vältalig.:):D
 
Det blir väl lite drygt 3300 i Gbg, varav drygt 1000st tjänstemän.

Det här är riktigt surt. :( Men men, när kapitalismen får en käftsmäll så minskar köpkraften.

Centralbankerna sänkte räntan idag...för att försöka stimulera ekonomin.

Verkar som att det inte svänger lika mycket....åtminstone just nu.:rolleyes:
 
Fiffan vad trist med volvo, hoppas ni får behålla jobben.

Det är ju 10-15000 som berörs nu med underleverantörer und alles :näsblod
 
Men hallå!?
Var är alla? Varför är det ingen som skriver? Har ni ett liv era jävlar :mad:

Dax att åka hem snart :trött

Fiffan vad trist med volvo, hoppas ni får behålla jobben.

Det är ju 10-15000 som berörs nu med underleverantörer und alles :näsblod

Mmm... det var lite skum stämning här ute i korridorerna idag.
 
Men hallå!?
Var är alla? Varför är det ingen som skriver? Har ni ett liv era jävlar :mad:

Dax att åka hem snart :trött



Mmm... det var lite skum stämning här ute i korridorerna idag.

Ja det är förjävligt men du skulle se våran spamtråd, inte ett inlägg sedan 13:07 idag!:mad: Har inte du ett liv då?:va
 
Men hallå!?
Var är alla? Varför är det ingen som skriver? Har ni ett liv era jävlar :mad:

Dax att åka hem snart :trött



Mmm... det var lite skum stämning här ute i korridorerna idag.

Och du har ju gjort jättemycket väsen av dig idag också :mad:


Nu har jag iaf gjort en jumboladdning av chilli con carne, så nu vet jag vad jag ska äta resten av veckan :gnissla
 
Ja det är förjävligt men du skulle se våran spamtråd, inte ett inlägg sedan 13:07 idag!:mad: Har inte du ett liv då?:va

Jo men den här veckan lever jag det på volvo.

Och du har ju gjort jättemycket väsen av dig idag också :mad:
Jag har varit inne och läst och skrivit några gånger :mad:

Nu har jag iaf gjort en jumboladdning av chilli con carne, så nu vet jag vad jag ska äta resten av veckan :gnissla

Jag köpte en gammel törre macka ute i automaten :mad:
 
Last edited:
Nu ska jag dricka ett gott glas mjölk. :Muuu

Å, det ska jag också göra när jag kommer hem :hoppa

Har inte jag det då? :mad:

Kom hit så ska du få smaka något saftigt :brynad

min chilli con carne alltså :rolleyes:

:hihi

Tänkte köpa biljetter till Judas imorgon, kanske skulle vara roligt att se dem igen... och kanske titta/lyssna lite mer den här gången :rolleyes:

Nä. nu packar jag ihop mig och drar till bussen!
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top