Härlig Kawa Reklam

Ferry-Redberry

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2007
Hoj
Såld , Beslutsångest
Först fatta jag inget , Men efter andra gången då förstog jag budskapet.
Härlig Reklam :tummenupp

Visa gärna om ni hittar fler sköna mc reklam

[YOUTUBE-ID]MmjFB98sXlQ[/YOUTUBE-ID]

Jag fattade inte heller förrän andra gången, en riktigt bra för en gångs skull:tummenupp

Den här älskar jag.
[YOUTUBE-ID]a6Jpcy2GZ1Q[/YOUTUBE-ID]

Last edited by a moderator:
helt klart den bästa
[YOUTUBE-ID]TE63yWPDT4E[/YOUTUBE-ID]

skulle va grymt stolt om jag körde kawa :D

Last edited by a moderator:
haha riktigt sköna reklamfilmer, mycket stor skillnad från bajsreklamerna som suzuki har på eurosport...

haha riktigt sköna reklamfilmer, mycket stor skillnad från bajsreklamerna som suzuki har på eurosport...

va ett tag sen jag kolla på eurosport, men kör dom fortfarande med lite banåk på en gixxer o slutar med "ride the winds of change"? kan inte säga att dom är särskillt bra.

tur att man inte baserar sina hojköp på reklamfilmer, utan på provkörning irl :tummenupp

Kawa's reklamer är hur roliga som helst :) Har dock aldrig sett dom på svensk tv.

Hittade 2 till som jag tycker är hur sköna som helst , Se om ni förstår va dom menar kan ge lite ledtråd på den första , Man måste ha ljud på datorn för att förstå:tungan

Nr1[YOUTUBE-ID]mrtbu-0yze0[/YOUTUBE-ID]

Och

Nr2[YOUTUBE-ID]1mTvYAEjh6k[/YOUTUBE-ID]

Mvh F

Kawa's reklamer är hur roliga som helst :) Har dock aldrig sett dom på svensk tv.

Hittade 2 till som jag tycker är hur sköna som helst , Se om ni förstår va dom menar kan ge lite ledtråd på den första , Man måste ha ljud på datorn för att förstå:tungan

Mvh F

Helt underbara:yoparty

Mvh F

Nr 2 var riktigt kul tyckte jag. Skulle inte tro att de skulle få sändas i sverige, de är inte helt politisk korrekta :D

http://www.youtube.com/watch?v=BPJKHRPrnPQ

Varför kan jag inte lägga in djuvtuvblänkar?:va är jag mongobongo?

http://www.youtube.com/watch?v=BPJKHRPrnPQ << där har du hela länken

http://www.youtube.com/watch?v=BPJKHRPrnPQ De som jag har strykt under det är endast det du använder , Du skriver [YOUTUBE-ID][/YOUTUBE-ID] och lägger de markerade imellan i detta fall BPJKHRPrnPQ de lägger du mellan youtube koden eller va de nu heter, o för att få fram youtube"koden" så klickar du bara på youtube bilden ovan bredvid filmkameran eller va de nu ska föreställa.

då får du fram filmen direkt

[YOUTUBE-ID]BPJKHRPrnPQ[/YOUTUBE-ID]

Lycka till :)

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back