Spamtråd M+S

Sexet efter man bråkat är det bästa, du lär få trycka henne i tvåan.:pannkyss

JoJoman på fel login

Skit i och bråka,bara tryck på henne i tvåan.


Fabrorn på rätt login.

Idag lär det bli att smaka på dajmen då! :yoparty

När fasen flytta du till gbg? Trodde du hängde i ronneby eller borlänge typ?

Sista Augusti flyttade jag till Tjörn ;)

visste du inte de?:D han flyttade veckan efter dej lr nåt.

fast tjörn är väl inte riktigt gbg. men nästan.

Som Tapper säger :mattias
 
Idag har jag varit så jävla präktig och förutseende att jag nästa handlat färdigt alla julklappar.

Detta resulterar i att jag förhoppningsvis kan sitta på nått fik i december och slappa och se hur folk stressar i ösregnet och letar julklappar.
 
Idag har jag varit så jävla präktig och förutseende att jag nästa handlat färdigt alla julklappar.

Detta resulterar i att jag förhoppningsvis kan sitta på nått fik i december och slappa och se hur folk stressar i ösregnet och letar julklappar.

Vuxenpoäng på det :tummenupp ...inte för jag vet hur gammal du är... men ändå :tungan
 
Nu ska det tittas på Saving Private Ryan :)

Någon som har något bra middagstips?
Pannkakor blev det till frukost/lunch...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top