Ensamma mammor...

Har läst lite av vad han skrivit förut, rolig läsning men han verkar ju inta ha alla papper i pärmen.....

Det ligger mycket i vad han skriver.

Här i stan anordas det "återvinningsdisco" på en klubb, det är +27.
Fy faan för att vada igenom där bland desperata frånskiljda människor som gör vad som helst för att känna att dom duger för en kväll.

När det börjar närma sig stängningsdags är desperationen så tät att den går att skära med kniv, och lyckas dom inte då heller åker dom hem och loggar in på dom fyra nätdejtingsidor dom är registrerade på och skriver desperata raggningsförsök 03:45...

Jag har gjort ETT besök på recyclingdiscot, tillsammans med en bekant, jag ville hela tiden därifrån.

Sympatisk kille som beter sig så mot ett barn, oavsett om det är hasn eget eller inte. :tummenner

Man kan väl diskutera hans beteende mot barnet men för övrigt så är det nog mycket sanning i det han säger.
Vore jag singel så skulle jag garanterat välja bort "ensamma mammor", inte nog med att jag är velig när det gäller att skaffa egna barn, att ha någon annans barn på halsen känns ju lite sådär.
Men det är nog lugnt, det finns ju killar och tjejer till alla så det räcker och blir över, även vi fula killar får ju vår beskärda del så är du en het singelmamma får du nog åka utan problem.

Både roligt och tragiskt.
Men jag skrev iaf i gästboken:

"Du är en djävla cyniker!
Och jag skrattade gott.
Men allvarligt: Du verkar vara en i grunden rutten människa på just detta plan - troligen eftersom du själv växte upp utan farsa.
Nåt slags komplex som gjort dig empatilös i just detta lilla hörn.

Men skitsamma - det är ju till huvuddel sant det du skriver."

Nåt fel har den där killen - stackars den kvinna som råkar ut för honom intet ont anande. Han bör inte yngla av sig för samhällets bästa. Så värst roligt var det väl inte heller... Skadad av sin egen barndom i misär och nu i full fart att ställa till det för andra.

Även fall han vart lite väl taskig mot ungen så han ju rätt i det andra.

Både roligt och tragiskt.
Men jag skrev iaf i gästboken:

"Du är en djävla cyniker!
Och jag skrattade gott.
Men allvarligt: Du verkar vara en i grunden rutten människa på just detta plan - troligen eftersom du själv växte upp utan farsa.
Nåt slags komplex som gjort dig empatilös i just detta lilla hörn.

Men skitsamma - det är ju till huvuddel sant det du skriver."

Instämmer!
På många sätt har han rätt, men hela han känns som en klassisk white trash snubbe från Brandbergen som allra helst inte borde yngla av sig alls.

Rent patetisk snubbe som har mindervärdeskomplex och då inte kan tänkas ta hand om en annan människas barn bara för att det kommer från en annan man.

Har själv varit ihop med ensamstående mamma och hade absolut inga problem med det, så länge korten ligger på bordet och man vet vad man ger sig in på så är det ju lugnt. Finns ju många män som inte kan få barn och då att få ta del av ett barns uppväxt är väl kanon.

Men att påstå att ensamstående kvinnor är andrahansvalen hos alla män är ju rent jäkla bullshit! Kanske skall tänka något längre än vad den lille där nere mellan benen räcker, för det handlar trots allt om kärlek och då skall inte barn vara något hinder... såvida man inte är så jäkla trångsynt och naiv att man tror att en kvinna som inte har barn inte har varit med en annan man någon gång, men som sagt, det är ju bara svaga individer det handlar om.

Du vet att du är en av dom männen han pratar om :).

"Men att påstå att ensamstående kvinnor är andrahansvalen hos alla män är ju rent jäkla bullshit!"

Det du säger tycker jag är bullshit, frågar du 1 000 män så kommer garanterat majoriteten säga att dom är andrahandsval.

Nyheter
Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Back