Hej
jag undrar om någon kan hjälpa mig med ett problem på min ktm 660 när den står på tomgång så börjar det klicka i autodecompen och lamporna börjar flämta och sen så stannar den, och jag har inte låg tomgång har testat att justera den men det hjälper inte för ställer upp tomgången för högt så vill den stanna kvar på rus innan den går ner igen. den är även svår startad men den hoppar igång men nästan direkt så börjar det klicka igen och så dör den.
snälla hjälp stackars mig jag vill ÅKA
jag undrar om någon kan hjälpa mig med ett problem på min ktm 660 när den står på tomgång så börjar det klicka i autodecompen och lamporna börjar flämta och sen så stannar den, och jag har inte låg tomgång har testat att justera den men det hjälper inte för ställer upp tomgången för högt så vill den stanna kvar på rus innan den går ner igen. den är även svår startad men den hoppar igång men nästan direkt så börjar det klicka igen och så dör den.
snälla hjälp stackars mig jag vill ÅKA
Har inte riktigt i minnet...men troligast så sitter det en liten vridfjädel ditpillat ,,och ska vara då att den släppt från sitt normala fäste?? Eller gått av??