Micron återförsäljare i Sverige

zeki

Varför har ni repade knäpuckar ?
Gick med
20 Sep 2008
Hoj
2008 modell grön
Som rubriken lyder så undrar jag vem/villka som är återförsäljare för Microns avgassystem i Sverige.....???

Ingen aning men Micron skall väl sluta göra system för hojar och bara göra till bilar i framtiden

Ingen aning men Micron skall väl sluta göra system för hojar och bara göra till bilar i framtiden

Ioch med att de fortfarande håller på så borde de väl finnas nån återförsäljare men frågan är VEM ???

De har ingen generalagent i Sverige, och de butiker som säljer har ju kappast något på lager, så räkna med att det blir svårt att finna det du söker. Som sagt Micron lade ner verksamheten med mc-delar i Juli. Har själv jagat slipon både i USA och England, men det är i princip kört att få fatt på något. Lycka till hursomhelst!

Hhttp://www.mcpoolen.se/är en sida med micron.

Ska kolla med de några fler som vet nå mer ställe ????

De har ingen generalagent i Sverige, och de butiker som säljer har ju kappast något på lager, så räkna med att det blir svårt att finna det du söker. Som sagt Micron lade ner verksamheten med mc-delar i Juli. Har själv jagat slipon både i USA och England, men det är i princip kört att få fatt på något. Lycka till hursomhelst!

Vad jag kunnat se på deras hemsida så släppte de en hel collection för inte så länge sen å dessutom finns det en del återförsäljare i england...
Problemet är bara att jag aldrig handlat via ebay mm...

Last edited:
Tjena Zeki,
Helt rätt, de kom tex med ett GP Sidewinder slipon till min CBR bara några veckor före de aviserade att de lade ner mc-verksamheten. Vart nog många som blev förvånade. Har fått fatt på ett nu, men det är fel färg, så jag funderar på hur jag ska göra. Vilken modell är du ute efter, och vad för hoj är det?

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage