Jag stör mig fortfarande på att svingen ser ut att vara hämtad från en leksaksmoped från 80-talet!![]()
Dom kunde väl fan kostat på sig en lite snyggare?
spanar du in fötterna på brudarna oxå lr?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag stör mig fortfarande på att svingen ser ut att vara hämtad från en leksaksmoped från 80-talet!![]()
Dom kunde väl fan kostat på sig en lite snyggare?
spanar du in fötterna på brudarna oxå lr?![]()
Nej.spanar du in fötterna på brudarna oxå lr?![]()
Måste instämma där. Det är något väldigt speciellt med svingen.Nej.
Men hur svingen ser ut påverkar i högsta grad hur man uppfattar motorcyklens utseende.
Nej.
Men hur svingen ser ut påverkar i högsta grad hur man uppfattar motorcyklens utseende.
Just på dessa modeller så sitter det en ganska stor strypning och att ta bort den är väldigt omfattande. För att hålla det kort om hur du tar bort strypningen som kallas 4-takt rekommenderas följande:är sugen på en sådan som lätt mc. det säjs att effekten är strypt och jag undrar om någon vet hur man tar bort strypningen?
Just på dessa modeller så sitter det en ganska stor strypning och att ta bort den är väldigt omfattande. För att hålla det kort om hur du tar bort strypningen som kallas 4-takt rekommenderas följande:
Hiva ur motorn och använd som ankare till båten.
I med en 2-takts rova.
Gasa
![]()
skrev du den kommentaren bara för du inte vet hur man gör eller?
skrev du den kommentaren bara för du inte vet hur man gör eller?
БОБАН;3828962 skrev:Spelar ingen roll om den har strypningar den kommer iaf inte göra över 110 och aldrig vara lika rolig som en 2-taktare.
Du som kör en 250 kommer väl tycka att den går som en moppe.
En strypt DT gör 115-120 (enl. GPS) så en 15hk 4t borde väl ligga där i krokarna?
våran xr på körskolan gjorde 110 nerför kallebäcksbacken här i gbg.... och den är lång, och brant.....
Delvis, men också för att mina konkelbär sved så förbenat.skrev du den kommentaren bara för du inte vet hur man gör eller?
БОБАН;3828962 skrev:Spelar ingen roll om den har strypningar den kommer iaf inte göra över 110 och aldrig vara lika rolig som en 2-taktare.
Du som kör en 250 kommer väl tycka att den går som en moppe.
ee tänkte de va en kul grej me lätt mc kort och wr125r ser ju rätt bra ut =D
jag har fått reda från yamaha center att den gö 130-140 orginal och att det sitter en plugg i den. mer kunde dom inte säja. förmodligen är den väl vid kröken.
tjöp då, du kommer dra alla på bakkan![]()
![]()
ee tänkte de va en kul grej me lätt mc kort och wr125r ser ju rätt bra ut =D
jag har fått reda från yamaha center att den gö 130-140 orginal och att det sitter en plugg i den. mer kunde dom inte säja. förmodligen är den väl vid kröken.
Stämmer nog inte, Min 250 har lite mer en dubbelt så mycket Hk och den gör ca 160-170.
Mätare, laser, uppskattning eller GPS?
Hänga över styre och pressa?
Bara undrar för jag hade gissat på 150 ev. upp till 160 för en wr250r, men jag kan ju ha fel![]()
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |