Raderad medlem 26758
Guest
Så så så, inte hetsa upp sig.
Får se om bilden dyker upp i ny skepnad sen då, phåtåsjåpad o fin![]()
jag är lugn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så så så, inte hetsa upp sig.
Får se om bilden dyker upp i ny skepnad sen då, phåtåsjåpad o fin![]()
Spökbilder ligger i förhandlingspärmen,,får se om de kommer ut för allmän beskådning![]()
)
Kan man "tjuva" tråden lite... var och smög lite på bulten också idag...
(Får man inte visa bilder på hojar som har kamror på tanken?)
;-) tack... har tyvärr ingen bild på dig Miss A... men jag åkte förbi er ett par gånger...Va fin bild!
;-) tack... har tyvärr ingen bild på dig Miss A... men jag åkte förbi er ett par gånger...
Kanon... då smäller jag upp ett par om en stund... har ett axplock från några kurvor...Klart man får..modellen var intresserad av bilderna bara. då e de ju galet om alla andra får dem osså![]()

Nejdå... hann ladda ned bilden på dig på "plastbalen"....damn... jag får köra en löparrunda på bulten då.. kanske jag fastnar på bild!

Kanon... då smäller jag upp ett par om en stund... har ett axplock från några kurvor...
Jag tror att jag "klippte" din modell i "Jordens" bakhjulssläpp några kurvor från er... vet inte vad som hände, men "modellen" driftade nästan och jag såg i syne... att det blixtrade "blått" från backspeglarna, eller så var det jag som höll på att svimma av släppet, men han greppade och öste vidare...
Hälsa "modellen" att de grejade han bra...e ja dum elle
Nejdå... hann ladda ned bilden på dig på "plastbalen"....![]()

Kanon... då smäller jag upp ett par om en stund... har ett axplock från några kurvor...
Jag tror att jag "klippte" din modell i "Jordens" bakhjulssläpp några kurvor från er... vet inte vad som hände, men "modellen" driftade nästan och jag såg i syne... att det blixtrade "blått" från backspeglarna, eller så var det jag som höll på att svimma av släppet, men han greppade och öste vidare...
Hälsa "modellen" att de grejade han bra...e ja dum elle
Nejdå... hann ladda ned bilden på dig på "plastbalen"....![]()

Idag SKREK det i södertörns Skoooooooooooooooogar!!!!bultens snabbaste tider någonsin idag..
vittna till tre väldigt snabba killar som bara malde på / en person med film utrustning så det va xtra kul o se både film och tiderna- under ca 4,40.......
i dag va det bara ett WROOOOOOOMMM i skogen när man blocka lite åt killarna, fan skulle jag sälja hojen för i går![]()
i love fart och då menar jag inte pruttar![]()
![]()

Tackar... har vart lite återhållsam med fotande på våra slingriga vägar... då jag har nött gummi själv med några misslyckade slangningar framför er "viltskjutande" på ängen ;-)Fasiken va najsiga Holtis![]()
Sorry... de är den sista bilden... sedan sms frugan... att de var dags att ge upp... sorry... ser dig på orginalet bakom Hondan.... men suddig och långt bort... men men... går fler tågSkit, nästa hoj borde bli jag... Du har inte en liten bild på en svart viffer efter den vita hondan?
Tackar... har vart lite återhållsam med fotande på våra slingriga vägar... då jag har nött gummi själv med några misslyckade slangningar framför er "viltskjutande" på ängen ;-)
Sorry... de är den sista bilden... sedan sms frugan... att de var dags att ge upp... sorry... ser dig på orginalet bakom Hondan.... men suddig och långt bort... men men... går fler tåg![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |