svampe
Arlanda TT för Ezzo
Nåt som inte så många gjort.
Det var skitkul.
Vi provade under instruktördagen som SMC Stockholm hade i slutet av juli för att vi skulle få en inblick av hur folk som kommer till en bana första gången kan uppleva en ny miljö.
[YOUTUBE-ID]G90BUdC12aI[/YOUTUBE-ID]
Det var skitkul.
Vi provade under instruktördagen som SMC Stockholm hade i slutet av juli för att vi skulle få en inblick av hur folk som kommer till en bana första gången kan uppleva en ny miljö.
[YOUTUBE-ID]G90BUdC12aI[/YOUTUBE-ID]
Last edited:
