BEtyg på mina 2 filmer??

Jadu var ska man börja, med faktum att du säkert tycker du är frän vid korvmojjen eller har med en 740(edit modellbeteckningsfel) som burnar med i filmen, den andra orkade jag inte kolla på:D

Seriöst det finns säkert 20 000 tal härinne som kan det du kan, visa kvalité eller lägg ut det på nåt moppeforum:D
 
Spela roll om 20 000 andra här på forumet kan göra det han gör på filmen... att se en video när någon kör på bakhjulet är fan så mycket roligare när det är filmat i trafiken än på någon tråkig parkeringsplats.

duke_gbg, keep it up:tummenupp
 
Otroligt dåligt filmat och kass kvalité (men det kan man beskylla youtube för).
Annars kul med lite "gatbus"!:tummenupp :yoparty
 
Ok jag kanske var lite taskig alla måste börja nånstans, men när man ha sett tre sekunder in i filmen hur finner du resten roligt:va

Det är som om nån drar ett dåligt skämt om och om och om igen eller testa läs detta:

En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....En kines sa till en grek "hörru" och sen gick de hem....
 
Jadu, efter att ha kikat in tråden utan några comments för 1h 20 min sen så valde jag att inte posta, men eftersom det nu finns posts...

Tycker första filmen är ganska kass, iaf filmat inifrån bilen. Dåligt låtval som sagt då den är dedikerad en wounderbar motardrulle.

Andra filmen var lite intressad, lite sladdande med Vw:n alltid kul men inte jättehurra, dock helt ok :) Fortsätt och du kommer göra bra ifrån dig!
 
Är inte det en ironismiley ?

Skojar bara, jag är ganska torr ja:rolleyes:
 
Ganska bra bakhjulsåkning, fortsätt träna. Tycker förövrigt att musiken i första filmen förstör:D , sen ser det mer professionellt ut ifall du kör i bättre kläder/mer skydd. Träna lite mer på stoppies om du ska ha med dom i filmer, sen kunde givetvis redigeringen varit coolare men det e väl bara frågan om hur mycket tid man orkar lägga ner på det :näsblod

Nog med kritik från mig, betyg vettefan men det var väl godkänt, bättre än vissa av mina filmer i alla fall :gnissla
 
Ganska bra bakhjulsåkning, fortsätt träna. Tycker förövrigt att musiken i första filmen förstör:D , sen ser det mer professionellt ut ifall du kör i bättre kläder/mer skydd. Träna lite mer på stoppies om du ska ha med dom i filmer, sen kunde givetvis redigeringen varit coolare men det e väl bara frågan om hur mycket tid man orkar lägga ner på det :näsblod

Nog med kritik från mig, betyg vettefan men det var väl godkänt, bättre än vissa av mina filmer i alla fall :gnissla


Tanken var inte att filma den dagen... Bara råkade finnas en kamera i närheten, därav avsaknad av poseringsskyddsklädsel...
Filmen är två år gammal, 3 kanske därav muskivalet...:arsele

Jadu var ska man börja, med faktum att du säkert tycker du är frän vid korvmojjen eller har med en 740(edit modellbeteckningsfel) som burnar med i filmen, den andra orkade jag inte kolla på:D

Seriöst det finns säkert 20 000 tal härinne som kan det du kan, visa kvalité eller lägg ut det på nåt moppeforum:D

Seriöst kör de flesta moppedister jag sett, fan så mycket bättre än oss riktiga hojåkare... Småknattarna är tokduktiga på bakhjulsåka... Och tränar säkert hala dagarna när vi andra jobbar. Så vill du lära dig köra hoj, snaccka med moppekillarna vid korvmojjen !!!!!:tummenupp
 
Last edited:
Seriöst kör de flesta moppedister jag sett, fan så mycket bättre än oss riktiga hojåkare... Småknattarna är tokduktiga på bakhjulsåka... Och tränar säkert hala dagarna när vi andra jobbar. Så vill du lära dig köra hoj, snaccka med moppekillarna vid korvmojjen !!!!!:tummenupp


Eller så är det bara ill riktigt ofränt att åka på bakhjulet hela tiden. Tror fan Stunt är stor i USA där de bara har en massa raksträckor.

Men du verkar hängt mycket vid korvmojjen eftersom du är så duktigt på just bakhjulet :tungan Om man åker motard så brukar det första man vill att lära sig (slide in) i en kurva.. Men de flesta som åker motard har nog missuppfattat bruket av denna hoj då alla lägger ut filmer på 5-10min med enbart bakhjuls åkning vilket inte är kul att kolla på i mer än 30sek haha :)

///Micke
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top