Ursäkta avbrottet

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld Yamaha R7 -24 =(
Vet allvarligt talat inte vad som gick fel, men det som gjorts är att starta om hårdvaran och kört optimering/fix av databasen. Vi får hoppas det funkar så länge. Det är ju uppe nu igen.... tog en bra stund.

Rapportera om ni ser fel, och om ni kanske känner till varför och exakt när felen uppstod så berätta gärna. Tack!

Annars, surfa vidare! :)

men det tog lite tid:D

Blev jag tvåa att skriva ett inlägg efter avbrottet? :va

Edit: skit också, 5 sekunder snabbare så kanske det hade gått vägen....

Last edited:
Ahaaaa!! De va duuuuu!!!

Skönt att de hoppa igång... ångesten när skit inte funkar är total!

Jo:skäms Jag råkade visst aktivera mitt super-duper script som möblerade om ordentligt i batadasen.:näsblod

Men jag tryckte på "esc"-knappen så det suddade ut alla spår av mitt intrång. Inte ens FRA kan sniffa upp ett spår.:)

Jo:skäms Jag råkade visst aktivera mitt super-duper script som möblerade om ordentligt i batadasen.:näsblod

Men jag tryckte på "esc"-knappen så det suddade ut alla spår av mitt intrång. Inte ens FRA kan sniffa upp ett spår.:)

e du säker :va tyckte jag såg 4 personer från FRA som stog i din mailbox med spadar och hackor :D

Helt plötsligt insåg en massa människor att det finns ett liv att leva därute.

hmm mina initiala tankar och funderingar kring 'avbrottet' är att det KAN bero på ett utbrett mjällproblem hos mc-förare. jag tror och tolkar det som hände på samma sätt som det problemet mjället orsakar; ett ihärdigt regnande framför ögonen vid färd, gör att föraren upplever och framförallt uppfattar världen väldigt vitt, man kan säga att såsom detaljer och färger är mer eller mindre frånvarande, precis som det vi såg på sh.com när vi loggade in.

jag tycker inte att vi ska underskatta mjäll och de problem som kan uppstå, lika lite som avbrottet igår på sh.

Helt plötsligt insåg en massa människor att det finns ett liv att leva därute.

:va Hur ska man kunna upptäcka sånt när man är upptagen med att trycka F5 för att uppdatera webbläsaren var tionde sekund? Man måste ju vara beredd när saknade sidor kommer upp igen! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage