Big Bowl Bowla och öla öl!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Eftersom säsongen nu sakta men säkert börjar närma sig sitt slut och dom flesta antingen är utan hojar eller helt enkelt lagt hjälmen på hyllan för i år. Så tycker jag det är dax med lite andra aktiviteter som kan roa. :öl

Förra året blev ett riktigt skandalår med många minnen. Massa asfulla fester, massa bus, massa klot och ännu mer olagligheter. Detta året har gått lugnt och sansat till och därför är det dax att börja leva rövare nu. Skillnaden med detta året är att man lärt känna så många fler! :tummenupp

Det enda som är spikat i kalender är vår RR/SH fest på humlemaden. Alla ser fram emot festen och längtar jätte mycket.

Men iaf för att sluta babbla tyckte ja det kunde vara lite roligt med en helkväll på Big Bowl med lite bowling, mycket öl och roliga människor. Är det någon som är intresserad??

Tänkte att vi kunde ta detta nån vecka/veckor efter Humlemaden så folk hinner ta igen sig. Vad säger ni? Passar en fredag bra?

Speak ya mind! ALLA är välkomna!!!

:tummenupp

RR/SH-Pubkvällarna en gång i månaden kommer även iår. Antagligen O'learys även iår.

RR/SH-Pubkvällarna en gång i månaden kommer även iår. Antagligen O'learys även iår.

Okej, det är ju bra! Fler grejer som händer! Men ja vill gärna göra lite mer än bara stå vid en bar o hänga. :tummenupp ;)

Bobblabobblabobblaball! När?

öla öl ? ... ni stabor är helt ko ko ...

supa sprit ska man göra :tummenupp

Last edited:
Last edited:
Bowling e de det som man ska stoppa fingrarna i bollen o sen kasta i väg den mot en massa pinnar:va :va

Tror ja testat de en gång gick fan inget vidare:huvet

Men vist om de funkar i kalendern e ja på:tuttar

supa sprit ska man göra :tummenupp

Bara för att du kommer ute ifrån tassemarken och inte begriper nåt så.

Bowling :yoparty Jag e på

Eller så kan Coffe Square Dans har jag hört.

Han fick lära sig på Clarion i helgen. Så vi kan ha det som tidsfördriv. :yoparty

COFFE ROCKS!!! :yoparty :D

HAHAHAHAHA vad har du nu hört:D

Jag vet inte om du hade hatt o grejer, men du hade en del bra mooves hörde jag :D

Visste du hade det i dig. Stolt som en far blir när sonen pinkat ståendes för första gången...... :tummenupp

haha ... ska på utbildning veckan efter så fått ledigt hela helgen istället för att jobba fredag/söndag dygn !! rock on :yoparty :yoparty

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar