Bulten 21 Sep

  • Thread starter Thread starter Raderad medlem 26758
  • Start date Start date
Mer bilder =)
 

Bifogat

  • _MG_8492.jpg
    _MG_8492.jpg
    166.8 KB · Visningar: 56
  • _MG_8499.jpg
    _MG_8499.jpg
    140.6 KB · Visningar: 92
  • _MG_8504.jpg
    _MG_8504.jpg
    186.5 KB · Visningar: 83
  • _MG_8541.jpg
    _MG_8541.jpg
    147.4 KB · Visningar: 97
  • _MG_8560.jpg
    _MG_8560.jpg
    168.6 KB · Visningar: 119
Det verkar som den gröna kawan z1000 inte fastnade på nån bild idag...
Eller kanske nån som sitter på bilderna ?
 
Det verkar som den gröna kawan z1000 inte fastnade på nån bild idag...
Eller kanske nån som sitter på bilderna ?

Jag vet inte om just din hoj finns i mitt album, men om ni alla sponsar mig med en fet fiber rakt in i modermodemet så slipper det ta ett par timmar att ladda upp 350 mb :D
Lugn,bara lugn, har kommit halvvägs i uppladdningen :arsele
 
perkele....knappast fastna man idag...fullt me bilister ivägen när man skulle stajla i fotokurvan! :(
 
Såg att ni fotade den där coola killen med svart orange KTM... och matchande skinnpaj med.. Bilderna på han då..?????
 
Har pillat ur några bilder från kameran

La dom nog här

>>Eric
 
Last edited:
Last edited:
Fin Fint :D



Men gubbe va fina bilder! Va duktig du är!

Asch då,,

:rodnar

Trevlig dag gör sitt till.
Ni kanske har märkt att bilderna kommer mer till sin rätt om man laddar ner orginalbilden. Bildspelet drar ner kvaliten rätt ordentligt :p
 
Last edited:
satan vad fina bilder... Helt imponerande... :D
Känns riktigt kul med fina bilder på sig själv... :)

O kolla... Bihang med på bild...
https://lagring.storegate.se/user/P...122-ce52-4821-9e5d-6cc7abb2c5a4&Image=2623754

O en halvmeter ut från hojen är ju bra elleR???
http://picasaweb.google.com/eric.f.malm/Bulten20080921#5248543988208543506

*skratt* Väldigt redo för kurvan i alla fall... ;)

Asch då,,

:rodnar

Trevlig dag gör sitt till.
Ni kanske har märkt att bilderna kommer mer till sin rätt om man laddar ner orginalbilden. Bildspelet drar ner kvaliten rätt ordentligt :p

Originalbilderna är helt grymma... Man blir så jäkla sugen på att skaffa sig en riktigt kamera faktiskt... :D
 
Last edited:
:tummenupp Fina bilder, Man tackar och bugar till er alla!:tummenupp
 
Jag kom oxå med! Verkligen kul att ni fotar. Pricken över i,et när man haft en kanon dag med hojjen och hittar sig själv på bild!
Tack alla ni som fotar!
 
Fy FAN för att jobba 2x12 timmar den här helgen. Varit helt utan mänsklig kontakt i 48 timmar och bara längtat ut på vägarna med hojen. Kul att se att ni fick sköna åkturer iaf.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top