Aldrig Kawasaki för mig!

ChristianSTHLM

Trafikpolisen finns för Din skull!
Gick med
12 Aug 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Gul Hornet 600
[youtube-id]yr0xrGHzd9E[/youtube-id]
[youtube-id]GjEtaUewkXI[/youtube-id]

Tydligen skall texten gå såhär:

Japansk maskin, från 500 kubik, när en Balkanes kör den så är han en redig macho-kille, x2
Kawasak Kawasaki när den kör fort på vägen, så drömmer varje tjej om att få köra den en minut. x2
Alla kvinnor älskar honom, men flickorna mer, för med honom så andas man alltid, alltid lättare, x2
Kawasaki Kawasaki när den kör fort på vägen, så drömmer varje tjej om att få köra den en minut. x2
Varenda ( kvinnlig form ) älskar att få sitta på den en längre stund, för hans åk passar till varenda kvinna. x2
Kawasak Kawasaki när den kör fort på vägen, så drömmer varje tjej om att få köra den en minut. x2
 
Jävlas inte med min nationalsång dina biaaaatch :huvet
Jag har faktiskt lärt han några moves (danssteg)
 
Mooohahahahaha humor!
Grattis alla Kawaägare till er alldeles egna nationalsång. :tummenupp
 
Ja jävlar... Jag är helt mållös. Jag kommer inte ens på en rolig kommentar.
wtf_cat.jpg
 
var det f1 ljud man hörde när han satt på hojjen? Och var fan var brudarna i videon :P
 
Det står i ju att låten heter kavasaki inte kawasaki!
Så han menar nog inte bågen.
 
Finns väl inte några som får knulla lika mycket som Kawa-åkare? Killen har ju helt rätt.
 
sorry, men...
 

Bifogat

  • 1191613659744.jpg
    1191613659744.jpg
    45.7 KB · Visningar: 47
kwack

Faen oxå, man blir nästan sugen på att byta hoj, saknar min gamla ZX-9 (en klar favorit på förfesten ju):tummenupp


Finns det ingen lika kooool film med en Yamaha:D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top