Skriv-vad-du-vill-tråden

Jag kanske inte e lika snygg som Brad Pitt, inte lika cool som Clint Eastwood, men jag kan lova dig att jag slickar lika bra som Lassie....... ;) :D :tuttar

Och med en andedräkt som stinker Frolic.:D

Han talar väl av egen erfarenhet... ;)
Själv är man inte SÅ scnügg idag (heller...) efter gårdagskvällen :hihi
Inventerade spritförrådet här på morgonen och nån måste ha hällt ut ansenliga mängder nånstans... :hmmmm för inte var det väl VI som drack SÅ mycket? :va

Inventerade spritförrådet här på morgonen och nån måste ha hällt ut ansenliga mängder nånstans... :hmmmm för inte var det väl VI som drack SÅ mycket? :va

Nattens sms antyder något annat....

full eller? Bara sugen

Både ock!!

Jag kanske inte e lika snygg som Brad Pitt, inte lika cool som Clint Eastwood, men jag kan lova dig att jag slickar lika bra som Lassie....... ;) :D :tuttar

Taget!:tuttar

Men vem ska hångla ;) sa´s det inget om??:rolleyes:

Näää inget hångla bara ligga!:tuttar

Ja jävlar vem va inte snygg igår!!
Tre personer satte tydligen i dig 3 pannor chabli 6 stora stark samt en Blooody Mary.
Men Tant var uppe å renoverade och enligt säkra källor så såg jag pigg ut i morse!!:yoparty

Last edited:
Idag fick jag bevis nr2 förutom huvudet att det faktiskt ÄR farligt att åka till Sthlm........

Konversationen gick såhär hemma idag:

- Älskling, har du fyllt på olja i gräsklipparen när jag var i Sthlm?

- Ja, det var lite lite i den så jag gjorde det (mkt stolt i rösten)

- Kollade du nivå efter att du fyllt på?

- Nej, jag slog på en skvätt bara, precis som i bilen (fortfarande stolt)

- Men älskling, bilen rymmer sisådär 6 liter olja och gräsklipparen kanske en liter, en skvätt KAN bli olika mycket. Det är 4cm över MAX-värdet på stickan samt att gräsklipparen ryker så att jag tror att vi är i Lützen.

- Men om du tar bort stickan och lägger gräsklipparen uppochner så rinner det ju ut lite......

Suck......:3freak

Har så ont i ben och fötter efter heldag ståendes på jobbet. Och spring fram o tibaka..
Ska man palla att gå ut o shaka butt ändå??

Idag fick jag bevis nr2 förutom huvudet att det faktiskt ÄR farligt att åka till Sthlm........

Konversationen gick såhär hemma idag:

- Älskling, har du fyllt på olja i gräsklipparen när jag var i Sthlm?

- Ja, det var lite lite i den så jag gjorde det (mkt stolt i rösten)

- Kollade du nivå efter att du fyllt på?

- Nej, jag slog på en skvätt bara, precis som i bilen (fortfarande stolt)

- Men älskling, bilen rymmer sisådär 6 liter olja och gräsklipparen kanske en liter, en skvätt KAN bli olika mycket. Det är 4cm över MAX-värdet på stickan samt att gräsklipparen ryker så att jag tror att vi är i Lützen.

- Men om du tar bort stickan och lägger gräsklipparen uppochner så rinner det ju ut lite......

Suck......:3freak
Frisen, det där gör hon bara för att hon även i fortsättningen ska SLIPPA göra DINA sysslor! :D Hon är inte dum din lilla kikka. :rofl Och kom inte och säg att du inte går på den enkla. :krama

Frisen, det där gör hon bara för att hon även i fortsättningen ska SLIPPA göra DINA sysslor! :D Hon är inte dum din lilla kikka. :rofl Och kom inte och säg att du inte går på den enkla. :krama

Jupp, det är så det funkar, det är därför vi karlar inte kan damsuga eller lägga tillbaka mattorna i rätt rum efter städningen.:)

Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back