Liten film om min R6:a

borgarn

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2003
Ort
uppsala
Hoj
ingen
Ja, satt och knåpade lite idag och fick till en liten fin film om, ja kolla själva.

[YOUTUBE-ID]2RsPyqUrIDE[/YOUTUBE-ID]
 
Hade ni ett förhållande?
 
Klart vi hade. Dom flesta som älskar att köra motorcykel har väl något slags förhållande till sin cykel?

ÄR Jag hustrumisshandlare då?

R1-01 rip, TT600-95 rip, GSXR1000-03 rip, GSXR1000-07 rip, Bud-XT-98 rip....
 
Härligt låtval. Mer sån musik i MC-filmer! Bort med all nervkittlande adrenalinpumpande Disturbed och Slipknot och inför fler lugna och avslappnande ballader till filmerna så att man verkligen kan mysa ner sig i datorstolen och bara ha det bra!

Ärligt talat. Jättetråkiga bilder (framför allt i början) och låtvalet gjorde inte det hela mycket bättre.
 
Härligt låtval. Mer sån musik i MC-filmer! Bort med all nervkittlande adrenalinpumpande Disturbed och Slipknot och inför fler lugna och avslappnande ballader till filmerna så att man verkligen kan mysa ner sig i datorstolen och bara ha det bra!

Ärligt talat. Jättetråkiga bilder (framför allt i början) och låtvalet gjorde inte det hela mycket bättre.

slipknottarna e juh rena pojkbandet :p

pumpa ner L.O.G!!! fint skit!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top