MC Doktorn
Guest
Någon som har provat att använda denna GPS på hojen http://www.garmin.se/productpage_tab1.aspx?pageid=3017
Tydligen kan man ladda ner vägkartor kartor till 1:100000 räcker detta för att se det finaste vägnätet.
Typ stigar mm, enl mina efarenheter måste man ner på 1:50000 om man verkligen ska se detaljer.
Någon med erfarenheter med eller utan bike, vet att många jägare har denna
Tydligen kan man ladda ner vägkartor kartor till 1:100000 räcker detta för att se det finaste vägnätet.
Typ stigar mm, enl mina efarenheter måste man ner på 1:50000 om man verkligen ska se detaljer.
Någon med erfarenheter med eller utan bike, vet att många jägare har denna