Ystad

Klart det är skydd i camo kläderna, ce godkänt och allt faktiskt :)
Annars hade jag inte fått köra för min tös ;)

Jo KANSKE blir en omlackering i vinter, vi ska ju åka till Amerikat till nästa höst och det är INTE gratis ^^
Men men får se ;)

Så är det häckeberga imorgon eller vad? ;)

Jo KANSKE blir en omlackering i vinter, vi ska ju åka till Amerikat till nästa höst och det är INTE gratis ^^
Men men får se ;)

haha, hata häckeberga! Klart du ska lacka om :yoparty

Största delen av innehållet i denna samåkningstråd handlar antingen om ligga eller hur aprilia suger. Vart gick det snett. :tomten

Men men får se ;)

Är du allvarlig med de där camokläderna?

om nu någon skulle mot förmodan vill köra med oss imorgon så träffas vi 13:00 i skurup är ju helt omöjligt för någon att hitta tiden i denna tråden kan jag säga med all spamning

om nu någon skulle mot förmodan vill köra med oss imorgon så träffas vi 13:00 i skurup är ju helt omöjligt för någon att hitta tiden i denna tråden kan jag säga med all spamning

Jag och din bögkompis ska iaf samköra ner dit! =)

Om förkylningen blir lindrigare till imorgon får ni kanske dras med mig också.

Vart blir de kaffe ???? Måste veta om jag ska köra med er eller om det blir en egen runda ...

Back