Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
Fick dom här skickade till mig av en kille som bad mig lägga ut dom här! Snygga bilder från en ickehojåkare
Kul att inte bara vi hojnördar står där å fotar 
http://picasaweb.google.se/resley.elvisp/Tungelsta
http://picasaweb.google.se/resley.elvisp/Tungelsta