hemska barnprogram

Fanns ju även uppbyggliga och bra barnprogram en gång i tiden som lärde oss att det är tufft att vara lat och att det alltid går åt h-e för dom som är ambitiösa. Mitt favvo:

[YOUTUBE-ID]baB8oBAoqcg[/YOUTUBE-ID]

Nä tacka vet jag Drutten & Gena eller Televinken :D
Född 1970
[YOUTUBE-ID]9eMnDj27izs[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]55F17MNfY_E[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
En sak jag undrar är hur många gay som Boktipset har skapat med sin ultragay soffa och upplägg.

HAJK var ju annars favoriten. :)

tror många missförstår min tråd, det är inte favorit barn program som koras ,utan de programmen som man får bestående men utav,, ångest o åter ångest

Last edited:
Vi som har småbarn nu, plågas nog mest av TeleTubbies.... Utvecklingsstörda vuxna i sumodräkter som springer runt i en färggrann LSD-värld. Det läskigaste av allt är att ungarna blir som hypnotiserade av skiten.

Vi som har småbarn nu, plågas nog mest av TeleTubbies.... Utvecklingsstörda vuxna i sumodräkter som springer runt i en färggrann LSD-värld. Det läskigaste av allt är att ungarna blir som hypnotiserade av skiten.
Det är ju färger. Och det rör sig. Småttingarna gillar sånt. Du råkar inte ha snubblat över "Dora Utforskaren" någon gång? Massor med upprepningar och konstpauser, plus att de slänger in en del engelska ord och fraser lite på måfå.

Dom här frågeställningarna måste man ju vara Smartman för att kunna svara på!
[YOUTUBE-ID]lA5E2pPC74Y[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Dom här frågeställningarna måste man ju vara Smartman för att kunna svara på!
[YOUTUBE-ID]lA5E2pPC74Y[/YOUTUBE-ID]

Dra åt...jag får ångest bara jag tänker på skiten.

Någon som kommer ihåg?
[YOUTUBE-ID]YVeZyxfKt9o[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Det är ju färger. Och det rör sig. Småttingarna gillar sånt. Du råkar inte ha snubblat över "Dora Utforskaren" någon gång? Massor med upprepningar och konstpauser, plus att de slänger in en del engelska ord och fraser lite på måfå.

Jo, jag "snubblar" över Dora Utforskaren varje morgon innan det är dags att gå till dagis... Äldsta flickan (5 år) älskar Dora och har hela sin dator full med Dora-spel dessutom :)
En fördel med det är att spelen är på engelska och spanska istället för svenska och engelska, så nu har man en nästan trespråkig femåring :tummenupp
Jag hoppas att lillflickan inte blir lika förtjust i Teletubbies, nu när den äldsta äntligen tröttnat.

Ika i rutan var de värsta! får fortfarande rysningar. alla konstiga tillkortakommande jag har skyller jag på henne.

Men jag befarar nästan mera för framtidens generationer som har växt upp med TELLETUBBIES!!! alla barn som kollat på de kommer bli farliga som vuxna.

Vilse i pannkakan måste vara orsaken till att så många måste käka antidepp nuförtiden, jag fick fan en ångestattack när jag såg det igen...

Det var en gång... serien fullkomligt älskar jag än idag :banana

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...