Några amatörfoton från BoTT, Knutstorp

rookie

www.mixpix.se
Gick med
10 Nov 2003
Ort
Malmö - Lever innanför broarna.
Hoj
Honda VTR1000F
Kanske glädjer nån?:)
 

Bifogat

  • IMG_3428_40.JPG
    IMG_3428_40.JPG
    181.2 KB · Visningar: 116
  • IMG_3480_40.JPG
    IMG_3480_40.JPG
    201.9 KB · Visningar: 126
  • IMG_3477_40.JPG
    IMG_3477_40.JPG
    200.3 KB · Visningar: 105
  • IMG_3463_40.JPG
    IMG_3463_40.JPG
    168.6 KB · Visningar: 64
  • IMG_3457_40.JPG
    IMG_3457_40.JPG
    141.4 KB · Visningar: 136
  • IMG_3436_40.JPG
    IMG_3436_40.JPG
    176.9 KB · Visningar: 95
  • IMG_3430_40.JPG
    IMG_3430_40.JPG
    166.5 KB · Visningar: 73
  • IMG_3429_40.JPG
    IMG_3429_40.JPG
    170.9 KB · Visningar: 87
Och några till
 

Bifogat

  • IMG_3481_40.JPG
    IMG_3481_40.JPG
    172.1 KB · Visningar: 78
  • IMG_3490_40.JPG
    IMG_3490_40.JPG
    192.6 KB · Visningar: 82
  • IMG_3503_40.JPG
    IMG_3503_40.JPG
    181.7 KB · Visningar: 149
  • IMG_3505_40.JPG
    IMG_3505_40.JPG
    178.1 KB · Visningar: 138
  • IMG_3506_40.JPG
    IMG_3506_40.JPG
    230.4 KB · Visningar: 93
kanon

kan du skicka ngn bild till mig privat? startnr 15

tack alla förresten för en kaaaaanon dag:tummenupp riktigt bra med allt:yoparty
 
Snygga bilder!! Ingen på #52 kanske?? Svart hoj, gult ställ.. :va
 
Va kul att folk tittat! :-)

Det finns bilder på både #15 och #52. Jag håller på att sätta upp en FTPserver med bilderna i full upplösning. Bilderna är gratis att använda mot att man har kvar den (lilla) stämpeln. Återkommer när FTP är uppe o snurrar! :-)
 
Va kul att folk tittat! :-)

Det finns bilder på både #15 och #52. Jag håller på att sätta upp en FTPserver med bilderna i full upplösning. Bilderna är gratis att använda mot att man har kvar den (lilla) stämpeln. Återkommer när FTP är uppe o snurrar! :-)

Låter kanon!! Stämpla på bara!! :tummenupp
 
Mycket kul!:) Och ännu ett stort, svart, pengahål, för man hade ju inga dyra hobbies innan...:va

:D Välkommen i klubben! Egentligen behöver du kanske inte det värsta värsta .. Inte i början ivf ... Du sätter själv nivån...
Huvudsaken är att du har kul... Nästa gång går du ut vid banan och plåtar istället för att stå på åskådarplats... För det var det du gjorde denna gången eller hur? :)

Ps: Får jag sno din tråd lite och bara säga att jag också har lite på BoTT på G ut?

Du har PM :)
 
Last edited:
:D Välkommen i klubben! Egentligen behöver du kanske inte det värsta värsta .. Inte i början ivf ... Du sätter själv nivån...
Huvudsaken är att du har kul... Nästa gång går du ut vid banan och plåtar istället för att stå på åskådarplats... För det var det du gjorde denna gången eller hur? :)

Ps: Får jag sno din tråd lite och bara säga att jag också har lite på BoTT på G ut?

Du har PM :)

Jodå! Materialhobbies e grejjen!:D Vi kom när BoTT egentligen redan skulle ha börjat...så det fanns ingen tid att fråga om väst eller så, man kommer hyfsat nära ändå på "baksidan" tycker jag!:)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top