Slingerbulten 2008-09-14 bilder

Fräscha foton:) alltid kul att se någon sitta med kameran i högsta hugg:9

Fräscha foton:) alltid kul att se någon sitta med kameran i högsta hugg:)
 
Last edited:
Fan så där bra bilder fick inte jag när jag var ute en dag i sommras.

Killen på triumph 600 kan det där med att ligga. hehe
 
Vore gött om man fick se bilderna från den andra personen som stog och fotade
 
Första vändan på bulten och man fastnar på bild.
Kul.

Bra fotoställe man såg dig väl.
 
Första vändan på bulten och man fastnar på bild.
Kul.

Bra fotoställe man såg dig väl.

Fan, du är en hejare på å hantera kameran. Duktigt att fånga mig på min skrämmande snabba, röda traja.

Kalasbilder! :tummenupp

/GoG

kanonfina bilder!
roligt att du fottar=)

Fräscha foton:) alltid kul att se någon sitta med kameran i högsta hugg:9

Fräscha foton:) alltid kul att se någon sitta med kameran i högsta hugg:)

Fan så där bra bilder fick inte jag när jag var ute en dag i sommras.

Killen på triumph 600 kan det där med att ligga. hehe


Thank you! De var faktiskt riktigt najs... Trodde dock fler skulle stanna o snacka... de första 4 bilderna går till Göran, han stanna o ville ha de.. ville beställa o köpa av mig :D haha... Lär ju inte hända igen.

Men som sagt, kul att de uppskattas!

Mina favorit bilder är trajja 600 mannen, sen ett par gixxer bider. Två grabbar med två svarta, spec tack till er som körde många varv förbi mig, sorry att de inte blev bättre bilder, ni måste vart försnabba, han inte panorera bätte :va
 
HiHi... kul att de gillas... lär ju garanterat ta mig dit snart igen :) då med dubbla 4 gb kort så är de bara knäppa tills pekfingret är trött :P
Togs 700 bilder i söndags. 125 var nått att ha efter efterbehandling osv.
 
Riktigt bra bilder! Kul att folk tar sig tid att åka ut o fota och sedan lägga upp bilderna! :tummenupp för det!
 
Jag tycker det är skitdåligt att ni inte fotar vid fiket.....hur i helvete skall jag komma med på bild annars :mad:

Skitdåligt asså! :D
 
Jag tycker det är skitdåligt att ni inte fotar vid fiket.....hur i helvete skall jag komma med på bild annars :mad:

Skitdåligt asså! :D

Vi får prova det nästa gång . Då behöver man junte va rädd för mygg o kyla om man tar ett fönsterbord :D
 
Vi får prova det nästa gång . Då behöver man junte va rädd för mygg o kyla om man tar ett fönsterbord :D

Perfekt, skall smörja in skinnstället så att man blir fin på bild :D
Kan man photoshoppa om ansiktet, jag ser lite ful ut :gnissla
 
Jag tycker det är skitdåligt att ni inte fotar vid fiket.....hur i helvete skall jag komma med på bild annars :mad:

Skitdåligt asså! :D

Mee vem vill se ngn dansa till Like a virgin på fiket igentligen ??:D

huvva..jag vänder i korsningen och åker bulten fram och tillbaka så jag slipper se eländet..:D :gnissla :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top