Lyckades med bedriften att buckla till fälgen på Duken idag när jag var ute å gasade.. (j-vla potthål i asfalten)
Det blev en liten inbuktning i fälgens ytterkant, vid däckkanten.
Ingen punka å bibehållet lufttryck (än så länge)
Alltså verkar det gå och köra säsongen ut, ska man lämna in det till en mc-däckfirma och låta dom rikta den och balansera om däcket. Eller kan man lika gärna lämna in den till en händig plåtslagare? Kanske e svindyrt?
/Anders
Det blev en liten inbuktning i fälgens ytterkant, vid däckkanten.
Ingen punka å bibehållet lufttryck (än så länge)
Alltså verkar det gå och köra säsongen ut, ska man lämna in det till en mc-däckfirma och låta dom rikta den och balansera om däcket. Eller kan man lika gärna lämna in den till en händig plåtslagare? Kanske e svindyrt?
/Anders
