MC stöldvåg i Falkenberg?

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Sedan min Kawa blev stulen har ytterligare 5 hojar stulits, senast natten till fredag då någon bröt upp ett fönster och rullade ut en R6 och en XV1100 ur ett garage tillsammans med skinnställ och hjälmarna.....

Nej man får fan bulta fast sina grejor om man ska få ha dom i fred verkar det.......e ju själva fan!

:mad: :mad: :mad: :mad:

vafan.. och jag som har min utomhus :@ iofs är den utrustad med ett abethebabe larm^^.. får se om det håller dom borta

vafan.. och jag som har min utomhus :@ iofs är den utrustad med ett abethebabe larm^^.. får se om det håller dom borta

du bor ute i skogstorp va? där kan ju va lite riskabelt att ha sin hoj utomhus:näsblod

Jag skulle antagligen sälja min hoj om jag inte kunde ha den utomhus.. Min har inte känt av ett tak sedan Mars månad.

Varje gång man läser sånt önskar man att de nångånga hojäg åkte fast av självaren och dennes polare :näsblod

Otroligt surt att bli av med sina saker på detta sätt.

//Dio
Jag önskar att ställove klingar när bogabonga muhäg åker i polarens gruböt.

Om det är samma gäng som snor hojarna så är dom väll lite "organiserade" och då stannar nog inte hojarna i landet eller?

Jag är mest skrämd över att det finns ett "dåligt" område tillomed i fina Falkenberg..

Jag är mest skrämd över att det finns ett "dåligt" område tillomed i fina Falkenberg..

ehh vaddå "fina falkenberg" ????? här finns snart inte ett kommunalt bostadsområde som har ett bra rykte:näsblod

Att vissa förstör så mycket för alla andra.....är det verkligen så konstigt att svenskarna börjar rösta på SD?
Jag skulle iofs aldrig rösta annat än rött men hårdare tag behövs......

Men HALLÅ:huvet . Om man inte vill bli av med sina "fina" " dyra" saker så finns det något som heter och kallas lås. :va
Vet ni inte att folk inte kan skilja på mitt o ditt.
Nästan så man vill säga: Skyll Er själva:arsele

Men HALLÅ:huvet . Om man inte vill bli av med sina "fina" " dyra" saker så finns det något som heter och kallas lås. :va

vilken entre du gör på sporthoj:tummenupp välkommen

Det verkar vara högsäsong för hojstölder överallt just nu. Min hoj stals i Upplands Väsby i måndags och flera har försvunnit i området på kort tid. J-a as.

Det hjälper inte att de är inlåsta och/eller låsta, de j-vlarna tar det de vill ha. Min älskling är borta, troligtvis för alltid. :(

K-pist

Dom skiter i om du har lås på din båge, vill dom ta den så gör dom det ändå. Om du inte står och vaktar den med k-pist dygnet runt. Som sagt ovan bra start på sporthoj.com:tummenupp

Stulet!

Läser på första sidan på sporthoj.com:
Har du köpt stulet? (helt anonymt)
2575 har svarat, 487 har köpt stulet! är lika med 18%.
Men så kan man väl inte räkna, ca 18% utav 100 mc-prylar som säljs är stulna?
Nej självklart inte men visst är det alldeles för mycket prylar som är stulet i omlopp. Ha kurage, gynna ej de kriminella. Fråga rakt utav om de har köpt grejorna och om det finns kvitton på dessa, då slipper ni gå omkring med dåligt samvete för att det ni köpt är alldeles för billigt.
En del säger gratis e gott, fan vet när det gäller dessa teman. Lite ryggrad måste man ju ha. Knäck de kriminella kräv kvitto, och legitimation på säljaren som undertecknar det! MVH/Toyman

Den ärlige måste i det långa loppet vara den som överlever, bekämpa handeln med stulna grejor, bonus blir då lägre försäkringspriser och inte alltid ett 1/2 kilos lås liggandes i fickan.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!