Kristna som får nog... (Något för Smartman kanske) :D

Fan jag blir lite lockad att gå med i det forumet och argumentera lite. :D :D :yoparty

Religion är för sinnessvaga personer som inte kan/vill ta ansvar för sitt eget liv.

Jag är helt övertygad om att Laurentius sitter och driver med dom andra kristna. De flesta av hans inlägg skriker sarkasm och han försöker elda upp dom till vansinne. Klockren snubbe :tummenupp

he he...
synda bara att skorna inte finns/fanns större än 43 (basket skor altså)

offtopic gick ur svenska kyrkan igår

Det forumet måste vara ett tillhåll för "livetsordare/gudsröstare/jehovas vittnen".
Har en del troende kompisar.
Ingen är i närheten av att vara sådana indoktrinerade fanatiker.

Ha Ha underbar läsning :D

Finns det något roligare än fanatiska kristna som går berzekk !

nä jag tror inte det iaf :tungan

Det är humor fanimej, tur det inte finns lika många fanatiska trångsynta kristna här som i USA

haha! :D :D
när vi ändå snackar fanatism, är det nån som har länken till barnvagns-tanten som skrev på nåt babyforum? :yoparty

Guds Frid!

Till att börja med vill jag välsigna er i den här tråden i jesus, gud den heliges och andes namn :mattias

Bröder, låtom oss inte håna det okända, utan välsigna det vänliga och köpom oss icke cheap monday :mattias

Amen.

De verkar smått fanatiska? Mycket starka ord i den tråden.

EDIT: Måste be en skyddsbön nu. :yoparty

Religion är för sinnessvaga personer som inte kan/vill ta ansvar för sitt eget liv.

Vilket nonsens. :lol
Vad skulle en persons vetenskapliga, politiska, religiösa eller annan läggning ha med ansvar för sitt liv att göra?
Okej om du skrev så om socialdemokrater eller några som bevisligen är slappa men att säga att religiösa i regel inte tar ansvar för sina liv är ju rent ut sagt fel.
Tvärtom skulle jag säga, kristna tar ett mycket större individ- och samhällsansvar än andra.

hahaha.. fy fan på fanatiska kristna alltså.
Störda jävlar :D..

Kan vi inte börja vara som dem här på SH?

Vår guds frid över er alla.

Helgad vare du sporthoj. Amen.

http://www.kyrkforum.se/regler-och-information/661-det-pagar-en-attack-mot-forumet.html
Laurentius

== Det Pågår En Attack Mot Forumet ==

--------------------------------------------------------------------------------

Varning Det Pågår En Attack Mot Forumet Kolla Era Brandväggar Och Virusskydd,trojanskydd M.m.

Ja men för fan se till att be till gud fort som fan då! :rofl

Last edited:
Dom verkar vara väldigt "speciella" människor :näsblod

http://www.kyrkforum.se/regler-och-information/661-det-pagar-en-attack-mot-forumet.html
Laurentius

== Det Pågår En Attack Mot Forumet ==

--------------------------------------------------------------------------------

Varning Det Pågår En Attack Mot Forumet Kolla Era Brandväggar Och Virusskydd,trojanskydd M.m.

Ja men för fan se till att be till gud fort som fan då! :rofl

:rofl :rofl :rofl

Hade det inte varit lite kul att göra ett inlägg där och länka till denna tråden?:hihi

Last edited:
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!