R1 med minigun

Sladjan R1

vevaxlar till salu!
Gick med
2 Apr 2008
Ort
Syd
Hoj
R1 07'
[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/BY9X8bhmYeY&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/BY9X8bhmYeY&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]


STRIDSVAGN
[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Z40YBU4GEXs&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Z40YBU4GEXs&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:
Lite små fränt,2st sånna på hayan skulle nog se fränt ut:D
fråga:pris och var
 
Last edited:
snyggt är det inte, och jag tror att man tröttnar på att den där pryler virvlar runt där bak rät fort... men det är lite småkewlt:) på en militärtemabyggd hoj är det ju klockers!:tummenupp
 
Det var nog bland det fånigaste jag sett på länge..
 


Nej. Inte snyggt. Någon kanske gillar det men inte jag iaf..



Det var nog bland det fånigaste jag sett på länge..

Öh...... nej tack :4skrika


Lika fult som sist jag såg det för ett par år sen...

Instämmer!!!
(tänk att så många kan vara enade om en sak på SH!) :D
 
only in america

det roligaste med ett sånt är ju att ha som underseat-blås, typ fireblade 04-07 och kolla reaktionerna på folk bakom vid rödljus.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top