Spontan morgonbild

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Ort
Med min familj
Hoj
Honda VFR800 -02
Lite lökigt men jag gick med kameran i högsta hugg i morse och passerade en hoj som fastnade på bild.

Delar med mig .. kanske blir fler under dagen ...

DSC_8404b.jpg
 
Fina bilder!
Gillade särskilt den på tuonon. Snyggt med det gråa i bakgrunden och det satt fint med tjejen som stod och smsade, det bröt av lite.
Vad är det för kamera du kör med?

/Pärp
 
Fina bilder!
Gillade särskilt den på tuonon. Snyggt mot det gråa i bakgrunden och det satt fint med tjejen som stod och smsade, det bröt av lite.
Vad är det för kamera du kör med?

/Pärp

Huset är ett Nikon D80 och objektivet för dagen är ett Nikon 50/1.8D
 
finfina blider.

Kan du inte komma till globen och fota min hoj när den står utanför skolan :) ?
 
Vad gör du på Norra Stationsgatan så tidigt? Varuhuset öppnar inte fören 10:00.
 
Last edited:
Grymt snygga bilder! :Bugar Fast, jag måste ju bejaka gnällgubben i mig lite, den på Tuonon hade varit ännu snyggare om bakgrunden hade varit svartvit! :)

Tänkte samma sak först men ändrade mig. De naturligt grå blir fasen coolare! Gillade att cheyens blå jeans va me o bröt i bakgrunden.
Som sagt nice bilder!!:tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top