Du själv skriver er, dom, vi, ni. Är det helt plötsligt olika grupper osv ?
Så man glömmer bort att många invandrare våldtar bara för man jobbar hårt och har möjlighet att köpa det man vill ha ?
Förstår inte vart du vill komma !!
mycket enkelt, en liten del som beter sig som svin men alla får skulden, jag tycker inte att alla chilenare är idioter eller kriminella bara för att tito åkte dit, likaså att flink mördar ett dussin människor på öppen gata, betyder inte att svensson är mördare... jag är fruktansvärt trött på alla dessa fördomar som haglar hejvilt i detta forum, Väl medveten om att jag tyvärr sjönk ner på samma låga nivå som många andra i forumet, och skäms rejält över det. jag vet.. det hjälper inte min sak, men det rinner tyvärr över ibland.
Du är ju en parodi på dig själv. Ung, dum och från förorten.
I samma mening lyckas du få in att du är förvånad över något (hur går det ihop??) för att sedan direkt fortsätta med att du inte blir förvånad.
För övrigt är jag varken fet eller "rasse".
Men jag gillar att du tror det för det verkar störa dig.
Hur går det med judehatet i moskén förresten, säljer du några kassetter?
Edit:
Respekthugrig är du också, man ska respektera dig. Dina grannar ska respektera dig. Det är viktigt. Bilen ska vara fin. Guldkedjan tung.![]()
Det måste vara pga av din vidsynthet, som du startar såna trådar som du gör, eller att du snackar skit om muslimer. jag har läst dina inlägg SD-tråden och i denna, du startar en massa skit och sen backar du.. håna alla som inte håller med och lägger en massa smiles.. argument har du inte, bara en massa skitsnack... du är en liten patetisk människa! som har fått för dig att du är påläst och medveten.
Last edited: