Samåkning för 125cc i Göteborg

krillan är full krillan är full krillan är full:banana

krillan däckar under ett bord under ett bord under ett bord:banana

Min hoj blev vält förut :gråta Backspegeln gick av, ljuddämparen böjdes in, lite repor på gaffeln, styret är möjligtvis lite snett. Men hjälmen som stod på kutsen kom mellan baken och marken. Så ny hjälm får han betala också... Just det, bromshandtaget ser ut som ett @ också. :gnissla

Last edited:
Min hoj blev vält förut :gråta Backspegeln gick av, ljuddämparen böjdes in, lite repor på gaffeln, styret är möjligtvis lite snett. Men hjälmen som stod på kutsen kom mellan baken och marken. Så ny hjälm får han betala också... Just det, bromshandtaget ser ut som ett @ också. :gnissla

vem välte den då? :confused:

typ samma sak som 90% av alla inlägg i denna tråden;)

bakis lr?:arsele

Jag är nog den som mest håller mig till topicen i denna tråden:7peta

Har lite ont i huvvet, annars mår jag inte så farligt, var värre igår, men att gå från lokalen hem till Emil var inga problem... dock så tog jag en asfaltsvält för att vara en moped:gnissla och wilhelm lyckades få med sig 10 ex av dagens tidning...:tungan

Jag är nog den som mest håller mig till topicen i denna tråden:7peta

Har lite ont i huvvet, annars mår jag inte så farligt, var värre igår, men att gå från lokalen hem till Emil var inga problem... dock så tog jag en asfaltsvält för att vara en moped:gnissla och wilhelm lyckades få med sig 10 ex av dagens tidning...:tungan

varför i helvete gick du å la dej under bordet?:D

Han skulle olla den, och valde att göra det på samma sida som stödet är på... Så ja vette fan om han vinglade till eller vad han gjorde men han puttade på den iaf så den välte.

är det ett skämt?:D hahahaha

måste fråga honom hur nöjd han var på en skala:tummenupp

är det ett skämt?:D hahahaha

måste fråga honom hur nöjd han var på en skala:tummenupp

Haha, det var jag som kom på idén med att olla lite, men otto han före, och onykter som han var så välte han hojen innan han ens han få fram penis:näsblod

Fan, vi får använda den andra tråden nu!:backontop

Någon som vill köra till helgen? Ska tydligen göra en lärasigknäskrapsfilm till någon Israel på youtube:gnissla

Nyheter
En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen