Ni får göra vad fan ni vill med dessa idioter som kommer till Sverige och ställer till med sådana problem, men ge fan i att slänga skit och göra livet surt för dessa som sköter sig och verkligen får kämpa dubbelt så mycket för att försöka gång på gång bevisa för svenska samhället att de inte är som dessa parastier som snor, våldtar, o.s.v. men ändå får skiten för det som andra rötägg ställer till med. Rötäggen lider inte av eran tankesätt eller handlingar, men tyvärr får jag göra det enbart för jag inte föddes här med svenska föräldrar och för+efternamn, försöker och försöker men står oftast mellan båda grupperna och känner inte att jag tillhör nån av er. Ska jag börja fucka upp allt och göra livet surt för alla precis som blattarna och anti blattarna gör livet surt för mig? Finns många som mig, hela mitt kompisgäng känner som jag, men ni är fler än oss. Men detta är det vi får ta för båda delarna/grupperna inte tänker längre än näsan räcker. Är jävligt trött på detta, funderat många ggr på att lämna landet, och även mina vänner. De enda som förlorar på det är svenskarna som betalat våra utbildningar med skatte pengar och sedan lämnar vi detta land och förgyller ett annat land med våran kunskap och arbetskraft som ni betalat för. Och de som blir kvar är parasiterna, vem förlorar mest på detta? Saken är självklar Sverige gör en stor förlust.
Edit:Jag håller med många av er som tycker att invandrare som inte sköter sig ska få åka tillbaks, att inte de ska få uppbehållstillstånd o.s.v. Att allt ska bli strängare när det gäller dessa parasiter. Det mesta ni skriver håller jag med om, för jag anser detta som mitt land eftersom jag levt 80% av mitt liv i Sverige. Ingen ska bli kallad för rasist för man värnar om sitt land, men ge inte skiten till alla utan enbart till dessa som fuckar upp det. ex. är du vän med Ali som sköter sig och verkligen behandlar honom som vilken vän som helst hur fan ska mustafa påstå att du är rasist bara för han begår ett fel och du slår näven i bordet istället för knyta den i fickan?