Knäskrap (film)

Status
Ej öppen för fler svar.
Om tio år kommer du att önska att du aldrig lagt upp den här.
 
Har för mig att jag också sett den här på sh innan. :näsblod

Det kanske är så att ni kan surfa framåt i tiden på något vis:va
Kan någon med denna förmåga kolla vad jag kommer att göra för filmer inom den närmsta månaden? Bara så jag vet.

Haha.. Lite gulligt på nåt pubertalt vis.

Såg tom hela :tummenupp

Tack:) :gnissla

Om tio år kommer du att önska att du aldrig lagt upp den här.

Om 10 år så kommer jag att vara glad att jag vågade lägga upp den här och inte tog åt mig av vissa användares skitsnack:tummenupp
 
Last edited:
Även jag verkar vara drabbad av denna masspsykos... kunde svurit på att jag sett en del av klippen tidigare här på SH - har för mig det handlade om hur man knäskrapar, ut o träna på parkering..... någon dag senare gick det och filmsnutt kom upp här.
Kan ju faktiskt varit en annan hoj som såg likadan ut med liknande parkering.
Problemet är ju att det är VÄLDIGT få som skulle få för sig att träna detta på en parkering - ÄN färre skulle lägga upp det offentligt :rofl

Ut på bana med dig om du vill skrapa knä... helt meningslöst i sig, och uppkommer hos de allra flesta av sig själv på bana.
Träna på en parkering kommer garanterat inte hjälpa dig körtekniskt, och istället riskerar du en onödig vurpa. :pannkyss
 
Även jag verkar vara drabbad av denna masspsykos... kunde svurit på att jag sett en del av klippen tidigare här på SH - har för mig det handlade om hur man knäskrapar, ut o träna på parkering..... någon dag senare gick det och filmsnutt kom upp här.


Masspsykos här också.....känner igen klippet :tummenupp
 
Det kanske är så att ni kan surfa framåt i tiden på något vis:va
Kan någon med denna förmåga kolla vad jag kommer att göra för filmer inom den närmsta månaden? Bara så jag vet.



Tack:) :gnissla



Om 10 år så kommer jag att vara glad att jag vågade lägga upp den här och inte tog åt mig av vissa användares skitsnack:tummenupp


Skön film :tummenupp det är så himla roligt att bara leka lite.


Alla som gnäller ,man undrar om ni gnäller lika mycket på folk som övar wheelisar, övar stoppisar eller kör för fort. För det verkar ok men inte att skrapa knä på en asfalterad plätt. SH o dubbelmoral ha ha ha:D :D fan vad man skrattar åt det.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top