hejsan.
funderar på att skaffa mig en billig lifan motard.
http://www.blocket.se/vi/17947880.htm?ca=4_s
jag tänker pendla med den å samt åka runt lite allmänt bara.
så nu undrar jag om det är någon som har en sådan hojj? å kan skriva lite om hur den är osv?
tycker själv att den verkar rätt snygg å billig. har haft flera 250cc 2-t å förstår självklart att det inte är ens i närheten samma drag och kvalite men ändå....
tack i förhand
funderar på att skaffa mig en billig lifan motard.
http://www.blocket.se/vi/17947880.htm?ca=4_s
jag tänker pendla med den å samt åka runt lite allmänt bara.
så nu undrar jag om det är någon som har en sådan hojj? å kan skriva lite om hur den är osv?
tycker själv att den verkar rätt snygg å billig. har haft flera 250cc 2-t å förstår självklart att det inte är ens i närheten samma drag och kvalite men ändå....
tack i förhand